Zrozumieć Michaela Portera. Jak stworzyć dobrą strategię i zdobyć przewagę konkurencyjną

Okładka książki Zrozumieć Michaela Portera. Jak stworzyć dobrą strategię i zdobyć przewagę konkurencyjną Joan Magretta
Okładka książki Zrozumieć Michaela Portera. Jak stworzyć dobrą strategię i zdobyć przewagę konkurencyjną
Joan Magretta Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
MT Biznes
Język:
polski
ISBN:
9788377464199
Średnia ocen

7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
832
156

Na półkach: ,

Książka jest fajnym, skrótowym "wytłumaczeniem" przewagi konkurencyjnej i strategii o których pisze Porter. Jest według mnie dobrą lekturą dla osób, które nie chcą czytać obszernych książek Portera bo potrzebują tylko podstawowych informacji w tym temacie. Przedstawione informacje są szczególnie ciekawe z uwagi na wiele przykładów firm, które stosują dane praktyki. Co prawda jest z 2011 roku, ale nie sprawia to, że jesteś nieaktualna z uwagi na swoją treść. Są to podstawy, które zawsze będą aktualne, jedynie przykłady firm mogą nie być najnowsze.

Książka jest fajnym, skrótowym "wytłumaczeniem" przewagi konkurencyjnej i strategii o których pisze Porter. Jest według mnie dobrą lekturą dla osób, które nie chcą czytać obszernych książek Portera bo potrzebują tylko podstawowych informacji w tym temacie. Przedstawione informacje są szczególnie ciekawe z uwagi na wiele przykładów firm, które stosują dane praktyki. Co...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    12
  • Posiadam
    2
  • Przeczytane
    2
  • ! BŚ
    1
  • Marketing
    1
  • Nie mam [!]
    1
  • Management & Leadership
    1
  • 2019
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także