Dylematy wyceny przedsiębiorstwa

Wydawnictwo: Poltext
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788375612608
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
LubimyCzytać

Książka Uwarunkowania wyceny przedsiębiorstwa jest kolejną pozycją Wydawnictwa Poltext z zakresu wyceny przedsiębiorstw. Stanowi uzupełnienie i wzbogacenie wcześniejszej publikacji Wycena przedsiębiorstwa. Od teorii do praktyki z 2011 roku pod redakcją tych samych redaktorów naukowych (Marka Panfila i Andrzeja Szablewskiego), która została bardzo dobrze przyjęta wśród teoretyków i praktyków...

Książka Uwarunkowania wyceny przedsiębiorstwa jest kolejną pozycją Wydawnictwa Poltext z zakresu wyceny przedsiębiorstw. Stanowi uzupełnienie i wzbogacenie wcześniejszej publikacji Wycena przedsiębiorstwa. Od teorii do praktyki z 2011 roku pod redakcją tych samych redaktorów naukowych (Marka Panfila i Andrzeja Szablewskiego), która została bardzo dobrze przyjęta wśród teoretyków i praktyków (otrzymała kilka nagród i wyróżnień) oraz jest wykorzystywana w procesie kształcenia studentów i w szkoleniach z tematyki wyceny i zarządzania wartością przedsiębiorstwa.Książka Uwarunkowania wyceny przedsiębiorstwa została przygotowana przez zespół pracowników i współpracowników Instytutu Zarządzania Wartością SGH, specjalistów ds. wyceny z tzw. wielkiej czwórki firm zajmujących się audytem finansowym przedsiębiorstw oraz menedżerów najwyższego szczebla KGHM Polska Miedź SA. Książka składa się z 13 rozdziałów i obejmuje:makroekonomiczne uwarunkowania wyceny (cykliczność rozwoju gospodarczego, współczesne światowe megatrendy, wpływ zmian cen ropy naftowej na wycenę spółek petrochemicznych, uwzględnianie ryzyka kraju w wycenie), metodykę oceny opłacalności projektów geologiczno-górniczych, zastosowanie opcji rzeczywistych w wycenie przedsiębiorstw i projektów górniczych, stosunkowo nowe na rynku polskim aspekty wyceny przedsiębiorstw dotyczące procesów sądowych, fairness opinion, wycenę aktywów niematerialnych dla potrzeb alokacji ceny nabycia (według MSSF), psychologiczne aspekty wyceny spółki na giełdzie papierów wartościowych, powiązanie relacji inwestorskich i komunikacji korporacyjnej z wyceną spółek giełdowych. W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym.

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd