Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Coaching marki osobistej czyli kariera lidera

6,4 (15 ocen i 6 opinii) Zobacz oceny
10
3
9
0
8
2
7
2
6
3
5
1
4
2
3
1
2
1
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788374896092
kategoria
poradniki
język
polski
dodał
LubimyCzytać

 • Dlaczego budowanie swojej marki jest dziś ważne? • Jak dobrze wypracowana marka może pozytywnie wpłynąć na rozwój kariery? • Czym marka osobista różni się od wizerunku? Z pojęciem marki osobistej spotykamy się współcześnie coraz częściej. Jej znaczenie podkreśla się już nie tylko na gruncie politycznym i medialnym, ale także w życiu zawodowym....


 • Dlaczego budowanie swojej marki jest dziś ważne? • Jak dobrze
wypracowana marka może pozytywnie wpłynąć na rozwój kariery? • Czym
marka osobista różni się od wizerunku? Z pojęciem marki osobistej
spotykamy się współcześnie coraz częściej. Jej znaczenie podkreśla się
już nie tylko na gruncie politycznym i medialnym, ale także w życiu
zawodowym. Zarówno politycy, jak i menedżerowie czy prawnicy chcą być
postrzegani przede wszystkim jako osoby godne zaufania, z którymi warto
rozmawiać, negocjować czy prowadzić biznes. Sergiusz Trzeciak
wielokrotnie podkreśla, że najważniejsza w budowaniu marki osobistej
jest wiarygodność. Opierając się na własnych doświadczeniach i zdobytej
wiedzy, opisuje najskuteczniejsze strategie budowania marki osobistej.
Jego książka jest niezwykle praktyczna – zawiera przydatne ćwiczenia,
które pomogą nam przeprowadzić analizę swojej sytuacji, abyśmy potem
mogli zastosować najbardziej odpowiednie działania służące rozwijaniu i
wzmacnianiu własnej marki.

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 353
Michał Bagiński | 2015-12-06
Na półkach: Przeczytane, BIZNES

Z wielkim zainteresowaniem zapoznałem się z książką Sergiusza Trzeciaka poświęconą kreowaniu marki osobistej. Autor nie zaskoczył, gdyż jak zwykle podszedł do tematu w sposób niezwykle profesjonalny. Porzekadło mówi "jak cię widzą, tak cię piszą" i jest ono szczególnie aktualne współcześnie. Niech nie zwiedzie was tytuł, który zawiera "karierę lidera". Tę książkę powinien przeczytać absolutnie każdy, kto chce efektywnie funkcjonować we współczesnym świecie.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Katalog poloników periodycznych wydanych zagranicą do roku 1939: zbiory Biblioteki Jagiellońskiej

Jest to wartościowy materiał dokumentacyjny do zbiorów Biblioteki Jagiellońskiej. W pozycji zestawiono prawie 600 pozycji periodycznych, zarówno druk...

zgłoś błąd zgłoś błąd