Psy Sprzedaży. Nie Musisz być Agresywny, żeby Odnosić Sukcesy w Sprzedaży

Wydawnictwo: Instytut Praktycznej Edukacji
7,14 (22 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
3
9
2
8
4
7
5
6
4
5
2
4
2
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Sales Dogs: You Don't Have to Be an Attack Dog to Explode Your Income
data wydania
ISBN
9788361008132
liczba stron
264
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
__j

Sprzedaż to najważniejsza z umiejętności niezbędnych każdemu przedsiębiorcy i właścicielowi biznesu. Dlaczego? Ponieważ sprzedaż = dochód. Niestety wiele firm ma kłopoty finansowe. Dzieje się tak nie dlatego, że nie mają świetnego pomysłu na biznes czy wysokiej kultury pracy, ale dlatego, że nie umieją, boją się lub uważają, że wiedza na temat sprzedaży nie jest im potrzebna. Psy sprzedaży to...

Sprzedaż to najważniejsza z umiejętności niezbędnych każdemu przedsiębiorcy i właścicielowi biznesu. Dlaczego? Ponieważ sprzedaż = dochód. Niestety wiele firm ma kłopoty finansowe. Dzieje się tak nie dlatego, że nie mają świetnego pomysłu na biznes czy wysokiej kultury pracy, ale dlatego, że nie umieją, boją się lub uważają, że wiedza na temat sprzedaży nie jest im potrzebna.

Psy sprzedaży to pierwsza książka z serii Doradcy Bogatego ojca, która obala mity oraz uczy w przyjemny sposób jak przezwyciężyć strach i pokonać przeszkody, aby sprzedawać swoje produkty, usługi, a nawet samego siebie. Ukazuje prosty, sprawdzony proces sprzedaży, który wygeneruje wysoki dochód w prawie każdym rodzaju biznesu.

Czytając tę książkę dowiesz się, jak opanować pięć najważniejszych umiejętności sprzedażowych, jak pokonać zastrzeżenia klienta oraz jak zarządzać sprzedażą na wyznaczonym terenie. Książka obala mit, że aby odnosić sukcesy w sprzedaży, musisz być agresywny. Blair Singer, przy użyciu metafory najlepszego przyjaciela człowieka, pokaże Ci, że dobry sprzedawca musi być lojalny, wytrwały i uroczy jak szczeniaczek.

 

źródło opisu: Instytut Praktycznej Edukacji 2011

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (3)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 80
Tomasz | 2017-02-21
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 21 lutego 2017

Mnie tytuł również nie zachęcał, ale sama osoba Blaira Singera i obietnica sprawdzenia, jakim się jest typem sprzedawcy już tak. Trochę a może więcej niż trochę się zawiodłem jednak.

Okej, można porównywać Sprzedawców do ras psów, choć mam z tym problem, bo autor sam zaznacza, że nie zna się bardzo dobrze na psach i powiązanie to stosuje bardzo luźno. Dla mnie za luźno i kilkukrotne powtórzenie, że Golden Retriever niemiłosiernie się ślini już mnie nawet denerwowało:) sam mam Goldena i być może autor myli go z Labradorem...

Co do samej sprzedaży - prawdy i praktyczności w tej książce nieco odnalazłem i jednocześnie utwierdziłem się ,że książki amerykańskich autorów nijak się przydają na naszym rynku. Sytuacje opisane przez Singera wydawały mi się sztuczne i bardzo ogólnikowe (co jest standardową cechą takich poradników).

Szczerze - nowości tu nie znalazłem i wolałbym już polecić bardziej Briana Tracy.

książek: 21
Daniel | 2015-01-08
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 12 maja 2013

Jak zacząłem czytać tę książkę, to tytuł nieco zbudził mojego wewnętrznego krytyka. Pracuję w handlu i porównanie sprzedawcy do psa można uznać za conajmniej uwłaczające.

Niemniej w tej książce jest wiele prawdy. Pies jest groźny jak pitbull, dopada zwierzynę i z głowy. Z drugiej strony taki bernardyn to pies opiekuńczy i spokojny. Tak samo jest ze sprzedawcami. Spotkałem i agresywnych, dla których biznes to biznes. Znam też takich, który budują przez tygodnie relacje z klientami, aby dopiąć kontrakty.

Tak samo w książce autor trafnie szufladkuje cechy sprzedawców do charakterów psów. Porównania ułatwiają zrozumienie siebie, ale i pokazują jak można dostosować i łączyć style sprzedaży stając się tzw. "superpsem".

Mimo kontrowersyjności książkę polecam choć Singer pisze trochę stylem Kiyosakiego. Nic dziwnego, bo Blair był jego wychowankiem. Mimo, że autor biednego i bogatego ojca do mnie nie przemawia, to jego wychowanek całkiem nieźle sobie poradził.

książek: 50
Kornel | 2014-02-16
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 03 kwietnia 2012

Książka prezentująca różne style sprzedawców. Dzięki niej możemy znaleźć swój styl jeśli mamy zamiar w tym kierunku działać. Uważam, że posiada wartościowe treści choć nie jest rewelacyjna. Przypomina trochę "bajki Kiyosakiego".

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd