Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788301183608
Neuromarketing
Światowy bestseller napisany przez Dooley`a Roger`a, autora jednego z
najbardziej poczytnych blogów o neuromarketingu.
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w
marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu
konsumenta. Autor pokazuje, jak mózg reaguje na różne bodźce i dlaczego
konsumenci podejmują pewne decyzje. Pokazuje, jak stworzyć więzi
emocjonalne z klientem. Co istotne, są to wskazówki nie tylko takie,
które mogą wykorzystać duże firmy mające w ofercie znane i popularne
produkty czy usługi, ale również małe firmy oraz organizacje non-profit.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 104
- 32
- 11
- 5
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Dodaj cytat
Opinia
Większość informacji przydatnych, czyta się raz lepiej, raz gorzej.
Większość informacji przydatnych, czyta się raz lepiej, raz gorzej.
Pokaż mimo to