rozwińzwiń

Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

Okładka książki Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta Roger Dooley
Okładka książki Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Roger Dooley Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Język:
polski
ISBN:
9788301183608
Średnia ocen

7,4 7,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,4 / 10
26 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
191
46

Na półkach:

Świetna propozycja dla każdego marketingowca. Praktyczne porady, interesujące badania - myślę, że dla każdej branży znajdzie się w książce rada, jak zwiększyć sprzedaż. Jedyny zarzut, jaki mam to objętość książki. Temat jest na tyle ciekawy, że książka mogłaby być zdecydowanie bardziej rozbudowana.

Świetna propozycja dla każdego marketingowca. Praktyczne porady, interesujące badania - myślę, że dla każdej branży znajdzie się w książce rada, jak zwiększyć sprzedaż. Jedyny zarzut, jaki mam to objętość książki. Temat jest na tyle ciekawy, że książka mogłaby być zdecydowanie bardziej rozbudowana.

Pokaż mimo to

avatar
8
5

Na półkach:

Ta książka, to świetny zbiór krótko opisanych zagadnień "nowoczesnego" marketingu z elementami psychologii (a może nawet głównie psychologii). Tak czy owak byłem niejednokrotnie zdumiony prezentowanymi w tej książce możliwościami uskutecznienia sprzedaży, lokowania produktu, wywierania wpływu na klientach, o których dotychczas nie byłem świadom. Po jej przeczytaniu inaczej spoglądam na kampanie reklamowe otaczających nas marek. Pozwala ona na lepsze zrozumienie wielu psychologicznych zagadnień związanych z preferencjami klientów. Można by ją nazwać małą ściągą dla marketingowców.
Z mojego subiektywnego punktu widzenia, książka ta jednak ma małe minusy. Sama w sobie wydała mi się marketingowym chwytem skakania po krótkich ciekawostkach opisanych bardzo ogólnikowo. Takie krótkie notatki i przemyślenia autora na podstawie zebranych przez niego wyników badań naukowców. Cała książka wydaje się być zbiorem odnotowanych badań naukowych, których ogólnikowy opis każdego z nich mieści się raptem na kilku stronach... Może w tym właśnie leży plus tej książki... krótka esencja ogólnej wiedzy na podstawie zebranych razem badań naukowych, o których istnieniu również nie miał bym pojęcia.

Ta książka, to świetny zbiór krótko opisanych zagadnień "nowoczesnego" marketingu z elementami psychologii (a może nawet głównie psychologii). Tak czy owak byłem niejednokrotnie zdumiony prezentowanymi w tej książce możliwościami uskutecznienia sprzedaży, lokowania produktu, wywierania wpływu na klientach, o których dotychczas nie byłem świadom. Po jej przeczytaniu inaczej...

więcej Pokaż mimo to

avatar
71
15

Na półkach:

Jest to pierwsza pozycja jaką przeczytałem na temat neuromarketingu i książka bardzo dobrze wprowadza w temat. Jest przepełniona konkretnymi informacjami, popartymi badaniami lub przykładami wynikającymi z doświadczenia w pracy z klientem. Niekiedy podsuwa nawet gotowe rozwiązania, które od razu możemy wdrożyć do własnych sposobów pracy.
Jak najbardziej polecam.

Jest to pierwsza pozycja jaką przeczytałem na temat neuromarketingu i książka bardzo dobrze wprowadza w temat. Jest przepełniona konkretnymi informacjami, popartymi badaniami lub przykładami wynikającymi z doświadczenia w pracy z klientem. Niekiedy podsuwa nawet gotowe rozwiązania, które od razu możemy wdrożyć do własnych sposobów pracy.
Jak najbardziej polecam.

Pokaż mimo to

avatar
56
10

Na półkach: ,

Po przeczytaniu tej książki zaczęłam się interesować neuromarketingiem.
Wiele rzeczy było dla mnie zupełnym zaskoczeniem oraz w końcu uzyskałam odpowiedzi na nurtujące mnie pytania w różnych zagadnieniach marketingowych.
Zyskałam też parę anegdotek do opowiedzenia znajomym. Dzięki nim mogę zabłysnąć w towarzystwie. :D
Już same tytuły rozdziałów sprawiają, że nie można się oderwać od lektury książki. Działa ten marketing.

Po przeczytaniu tej książki zaczęłam się interesować neuromarketingiem.
Wiele rzeczy było dla mnie zupełnym zaskoczeniem oraz w końcu uzyskałam odpowiedzi na nurtujące mnie pytania w różnych zagadnieniach marketingowych.
Zyskałam też parę anegdotek do opowiedzenia znajomym. Dzięki nim mogę zabłysnąć w towarzystwie. :D
Już same tytuły rozdziałów sprawiają, że nie można się...

więcej Pokaż mimo to

avatar
18
12

Na półkach:

Większość informacji przydatnych, czyta się raz lepiej, raz gorzej.

Większość informacji przydatnych, czyta się raz lepiej, raz gorzej.

Pokaż mimo to

avatar
6
4

Na półkach:

Bardzo przystępnie napisane (czasami nawet za przystępnie). Dużo praktycznej wiedzy do zastosowania (raczej w sprzedaży B2C).

Bardzo przystępnie napisane (czasami nawet za przystępnie). Dużo praktycznej wiedzy do zastosowania (raczej w sprzedaży B2C).

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    104
  • Przeczytane
    32
  • Posiadam
    11
  • Teraz czytam
    5
  • Przeczytane 2017
    1
  • 📎strony: 251 < x < 350
    1
  • Branding/ Marketing
    1
  • 2018
    1
  • Książki przeczytane 2021
    1
  • Chce przeczytać - psychologia/ samorealizacja
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także