Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN biznes, finanse
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788301183608
Neuromarketing
Światowy bestseller napisany przez Dooley`a Roger`a, autora jednego z
najbardziej poczytnych blogów o neuromarketingu.
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w
marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu
konsumenta. Autor pokazuje, jak mózg reaguje na różne bodźce i dlaczego
konsumenci podejmują pewne decyzje. Pokazuje, jak stworzyć więzi
emocjonalne z klientem. Co istotne, są to wskazówki nie tylko takie,
które mogą wykorzystać duże firmy mające w ofercie znane i popularne
produkty czy usługi, ale również małe firmy oraz organizacje non-profit.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 104
- 32
- 11
- 5
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Świetna propozycja dla każdego marketingowca. Praktyczne porady, interesujące badania - myślę, że dla każdej branży znajdzie się w książce rada, jak zwiększyć sprzedaż. Jedyny zarzut, jaki mam to objętość książki. Temat jest na tyle ciekawy, że książka mogłaby być zdecydowanie bardziej rozbudowana.
Świetna propozycja dla każdego marketingowca. Praktyczne porady, interesujące badania - myślę, że dla każdej branży znajdzie się w książce rada, jak zwiększyć sprzedaż. Jedyny zarzut, jaki mam to objętość książki. Temat jest na tyle ciekawy, że książka mogłaby być zdecydowanie bardziej rozbudowana.
Pokaż mimo toTa książka, to świetny zbiór krótko opisanych zagadnień "nowoczesnego" marketingu z elementami psychologii (a może nawet głównie psychologii). Tak czy owak byłem niejednokrotnie zdumiony prezentowanymi w tej książce możliwościami uskutecznienia sprzedaży, lokowania produktu, wywierania wpływu na klientach, o których dotychczas nie byłem świadom. Po jej przeczytaniu inaczej spoglądam na kampanie reklamowe otaczających nas marek. Pozwala ona na lepsze zrozumienie wielu psychologicznych zagadnień związanych z preferencjami klientów. Można by ją nazwać małą ściągą dla marketingowców.
Z mojego subiektywnego punktu widzenia, książka ta jednak ma małe minusy. Sama w sobie wydała mi się marketingowym chwytem skakania po krótkich ciekawostkach opisanych bardzo ogólnikowo. Takie krótkie notatki i przemyślenia autora na podstawie zebranych przez niego wyników badań naukowców. Cała książka wydaje się być zbiorem odnotowanych badań naukowych, których ogólnikowy opis każdego z nich mieści się raptem na kilku stronach... Może w tym właśnie leży plus tej książki... krótka esencja ogólnej wiedzy na podstawie zebranych razem badań naukowych, o których istnieniu również nie miał bym pojęcia.
Ta książka, to świetny zbiór krótko opisanych zagadnień "nowoczesnego" marketingu z elementami psychologii (a może nawet głównie psychologii). Tak czy owak byłem niejednokrotnie zdumiony prezentowanymi w tej książce możliwościami uskutecznienia sprzedaży, lokowania produktu, wywierania wpływu na klientach, o których dotychczas nie byłem świadom. Po jej przeczytaniu inaczej...
więcej Pokaż mimo toJest to pierwsza pozycja jaką przeczytałem na temat neuromarketingu i książka bardzo dobrze wprowadza w temat. Jest przepełniona konkretnymi informacjami, popartymi badaniami lub przykładami wynikającymi z doświadczenia w pracy z klientem. Niekiedy podsuwa nawet gotowe rozwiązania, które od razu możemy wdrożyć do własnych sposobów pracy.
Jak najbardziej polecam.
Jest to pierwsza pozycja jaką przeczytałem na temat neuromarketingu i książka bardzo dobrze wprowadza w temat. Jest przepełniona konkretnymi informacjami, popartymi badaniami lub przykładami wynikającymi z doświadczenia w pracy z klientem. Niekiedy podsuwa nawet gotowe rozwiązania, które od razu możemy wdrożyć do własnych sposobów pracy.
Pokaż mimo toJak najbardziej polecam.
Po przeczytaniu tej książki zaczęłam się interesować neuromarketingiem.
Wiele rzeczy było dla mnie zupełnym zaskoczeniem oraz w końcu uzyskałam odpowiedzi na nurtujące mnie pytania w różnych zagadnieniach marketingowych.
Zyskałam też parę anegdotek do opowiedzenia znajomym. Dzięki nim mogę zabłysnąć w towarzystwie. :D
Już same tytuły rozdziałów sprawiają, że nie można się oderwać od lektury książki. Działa ten marketing.
Po przeczytaniu tej książki zaczęłam się interesować neuromarketingiem.
więcej Pokaż mimo toWiele rzeczy było dla mnie zupełnym zaskoczeniem oraz w końcu uzyskałam odpowiedzi na nurtujące mnie pytania w różnych zagadnieniach marketingowych.
Zyskałam też parę anegdotek do opowiedzenia znajomym. Dzięki nim mogę zabłysnąć w towarzystwie. :D
Już same tytuły rozdziałów sprawiają, że nie można się...
Większość informacji przydatnych, czyta się raz lepiej, raz gorzej.
Większość informacji przydatnych, czyta się raz lepiej, raz gorzej.
Pokaż mimo toBardzo przystępnie napisane (czasami nawet za przystępnie). Dużo praktycznej wiedzy do zastosowania (raczej w sprzedaży B2C).
Bardzo przystępnie napisane (czasami nawet za przystępnie). Dużo praktycznej wiedzy do zastosowania (raczej w sprzedaży B2C).
Pokaż mimo to