Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Entertainment Marketing and Communication

Wydawnictwo: Prentice Hall
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
9780131986220
liczba stron
512
kategoria
biznes, finanse
język
polski

For undergraduate and graduate level Marketing and Communication courses or practitioners in the entertainment industry. Entertainment Marketing &&&Communication is the first textbook to focus specifically on entertainment marketing, offering clear and up-to-date framework that allows you to adapt marketing principles and communication theory to the entertainment world.For undergraduate and...

For undergraduate and graduate level Marketing and Communication courses or practitioners in the entertainment industry. Entertainment Marketing &&&Communication is the first textbook to focus specifically on entertainment marketing, offering clear and up-to-date framework that allows you to adapt marketing principles and communication theory to the entertainment world.For undergraduate and graduate level Marketing and Communication courses or practitioners in the entertainment industry.&&

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd