rozwińzwiń

Podstawy marketingu

Okładka książki Podstawy marketingu Jan Karwowski
Okładka książki Podstawy marketingu
Jan Karwowski Wydawnictwo: Wydawnictwo Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu w Szczecinie biznes, finanse
210 str. 3 godz. 30 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu w Szczecinie
Data wydania:
1998-01-01
Data 1. wyd. pol.:
1998-01-01
Liczba stron:
210
Czas czytania
3 godz. 30 min.
Język:
polski
ISBN:
8385809422
Średnia ocen

3,0 3,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Zarządzanie marketingowe Ewa Frąckiewicz, Jan Karwowski, Marek Karwowski, Edyta Rudawska
Ocena 8,0
Zarządzanie ma... Ewa Frąckiewicz, Ja...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
3,0 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Przeczytane
    5
  • Chcę przeczytać
    4
  • Półka 0-2
    1
  • Marketing
    1
  • 📚 2018
    1
  • 💻 Studia - literatura naukowa
    1
  • Posiadam
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Podstawy marketingu


Podobne książki

Przeczytaj także