Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)

Okładka książki Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)
C.C. ChapmanAnn Handley Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Helion
Język:
polski
ISBN:
9788324648498
Średnia ocen

                4,0 4,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne) C.C. Chapman, Ann Handley
Ocena 6,3
Treść jest klu... C.C. Chapman, Ann H...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
4,0 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
419
391

Na półkach:

Bardzo ogólnikowy poradnik, który nic nie wnosi do branży. Doczytałem do 90 s. Szkoda czasu i pieniędzy na tę pozycje. Coś czuje, że kolejna nudna pozycja, która została napisana w celu promowania usług autorów. Szkoda, że autorzy zapomnieli, że najlepszą reklamą szkoleń, jest dobra jakość książki, a nie wyskakujące reklamy na każdej stronie.

http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/

Bardzo ogólnikowy poradnik, który nic nie wnosi do branży. Doczytałem do 90 s. Szkoda czasu i pieniędzy na tę pozycje. Coś czuje, że kolejna nudna pozycja, która została napisana w celu promowania usług autorów. Szkoda, że autorzy zapomnieli, że najlepszą reklamą szkoleń, jest dobra jakość książki, a nie wyskakujące reklamy na każdej stronie.

http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    5
  • Przeczytane
    2
  • Posiadam
    1
  • E-Business
    1
  • Ebook_Epub
    1
  • Marketing & PR
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także