Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę.

Wydawnictwo: Onepress
6,65 (23 ocen i 4 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
2
8
3
7
7
6
8
5
2
4
1
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324635832
liczba stron
192
słowa kluczowe
biznes
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
LordRuthven

Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej… upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy - szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej sięgnij...

Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej… upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy - szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej sięgnij po rzetelną i praktyczną dawkę informacji.

Schematy, według których działają osoby otwierające firmy, często są do siebie podobne. Tak samo jak pytania, które sobie zadają, i mity, w które wierzą. W tej książce prawdziwe odpowiedzi na realne pytania przedsiębiorców zostały zebrane w formie krótkich, konkretnych porad. Wykorzystaj je. Po co masz powielać te same błędy, które popełniło przed Tobą już wiele osób?

Nie zakładaj firmy, opierając się na "dobrych radach" wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie jak Twoja - w ich codziennej działalności. Przytoczone w tej książce sytuacje są z życia wzięte i mają oparcie w uznanych regułach, którym podlegają firmy działające w gospodarce wolnorynkowej.

Dowiedz się:
Czy na genialnych pomysłach da się zarobić?
Na czym można zaoszczędzić, uruchamiając firmę?
Jak nie marnować pieniędzy na reklamę i efektywnie wykorzystać internet?
Kiedy kryzys może być szansą na rozwój?
Jak sprawić, aby klient polecał nas swoim znajomym?

 

źródło opisu: http://onepress.pl/ksiazki/pulapki-small-biznesu-1...(?)

źródło okładki: http://onepress.pl/ksiazki/pulapki-small-biznesu-1...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 70
xradar | 2013-08-08
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 08 sierpnia 2013

Polecam początkującym przedsiębiorcom.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Czarna

Jeremi jest bogatym przedsiębiorcą. Ma ustabilizowane życie rodzinne- żona, trójka dzieci, dobra sytuacja materialna. Z pozoru niczego mu nie brak...

zgłoś błąd zgłoś błąd