Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jak oceniać odpowiedzialność społeczną biznesu?

Książka jest przypisana do serii/cyklu "Biznes". Edytuj książkę, aby zweryfikować serię/cykl.
Wydawnictwo: Scriptorium
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788362625369
liczba stron
342
słowa kluczowe
CSR, etyka w biznesie
kategoria
filozofia i etyka
język
polski
dodała
Nitroprusydek

Wstęp Rozdział I. Istota i znaczenie odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw 1.1. Sformułowanie problematyki badawczej 1.2. Pojęcie odpowiedzialności społecznej biznesu 1.3. Przesłanki podejmowania przez przedsiębiorstwo działań odpowiedzialnych społecznie 1.4. Odpowiedzialność społeczna a zyskowność przedsiębiorstwa 1.5. Pojęcie integralności etycznej 1.6. Problemy etyczne polskich...

Wstęp

Rozdział I. Istota i znaczenie odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw
1.1. Sformułowanie problematyki badawczej
1.2. Pojęcie odpowiedzialności społecznej biznesu
1.3. Przesłanki podejmowania przez przedsiębiorstwo działań odpowiedzialnych społecznie
1.4. Odpowiedzialność społeczna a zyskowność przedsiębiorstwa
1.5. Pojęcie integralności etycznej
1.6. Problemy etyczne polskich przedsiębiorstw
1.7. Postrzeganie przez polskie przedsiębiorstwa koncepcji odpowiedzialności społecznej biznesu

Rozdział II. Pomiar odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw
2.1. Istota pomiaru
2.2. Standardy odpowiedzialności społecznej
2.3. Metody pomiaru odpowiedzialności społecznej
2.4. Analiza metod pomiaru odpowiedzialności społecznej

Rozdział III. Wyznaczniki odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa
3.1. Obszary odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa
3.2. Cele i zakres badań
3.3. Metoda badań
3.4. Charakterystyka badanych przedsiębiorstw
3.5. Raport z badań

Rozdział IV. Uzyskane wyniki oraz wnioski z badań
4.1. Wnioski z badań empirycznych i analizy źródeł wtórnych
4.2. Narzędzie pomiaru poziomu odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa
4.3. Wiarygodność wyników pomiaru
4.4. Propozycje dotyczące dalszych badań

Zakończenie

Literatura

 

źródło opisu: http://www.scriptorium.net.pl/?sekcja=produkty&opcja=produkt&id=61

źródło okładki: http://www.scriptorium.net.pl/?sekcja=produkty&opcja=produkt&id=61

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd