Rewolucja social media

Okładka książki Rewolucja social media
Michał Sadowski Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
214 str. 3 godz. 34 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2012-12-07
Data 1. wyd. pol.:
2012-12-07
Liczba stron:
214
Czas czytania
3 godz. 34 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324643950
Tagi:
facebook instagram marketing social media sadowski
Średnia ocen

                5,9 5,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,9 / 10
119 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
2
2

Na półkach: ,

Marketing zmienia się na naszych oczach z dnia na dzień. Pojawienie się Facebooka, Naszej Klasy, Tweetera, smartphonów spowodowało pojawienie się zupełnie nowych narzędzi. Teraz marketer coraz mniej albo nawet wcale nie korzysta z szablonów w reklamie. W związku z nowymi trendami na tym polu musi wykazywać się umiejętnością szybkiego wynajdywania i przyswajania informacji. Aby osiągnąć sukces powinienem być innowatorem z kreatywnymi pomysłami.
Kluczowe znaczenie w rozwoju mają Social Media. Ostatnie dziesięć lat to absolutna rewolucja. Pojawiło się mnóstwo nowych narzędzi odbioru treści. Ponad miliard ludzi korzysta z różnych portali społecznościowych. Publikuje komentarze, ustawia statusy, lubi posty, statusy innych ludzi, filmy, marki, wydarzenia. Tak naprawdę każdy może w błyskawiczny sposób dotrzeć do innej osoby czy firmy znajdującej się w jakimkolwiek miejscu na Ziemi. Żyjemy w niesamowitych czasach. Człowiek przyswaja parędziesiąt razy więcej informacji w ciągu dnia niż to robił kilkanaście lat temu.
W książce "Rewolucja Social Media" Michał Sadowski pokazuje z punktu widzenia marketera w jaki sposób można okiełznać tzw. Social. Dosyć mocno skupia się na różnych narzędziach monitoringu zdarzeń w Internecie. Przyznaję, że nie używałem tych narzędzi, a z opisu wydają się bardzo ciekawe.
Poza tym autor ostrzega przed błędami i pokazuje jak im przeciwdziałać, jak dbać o wizerunek i reputację.
Na naszym rynku jest ciągle mało książek poświęconych ebiznesowi, social mediom czy startupom. Dlatego warto przeczytać tę książkę, która podpowiada jak komunikować się z konsumentami w obecnych czasach.
pokonacsiebie.pl

Marketing zmienia się na naszych oczach z dnia na dzień. Pojawienie się Facebooka, Naszej Klasy, Tweetera, smartphonów spowodowało pojawienie się zupełnie nowych narzędzi. Teraz marketer coraz mniej albo nawet wcale nie korzysta z szablonów w reklamie. W związku z nowymi trendami na tym polu musi wykazywać się umiejętnością szybkiego wynajdywania i przyswajania informacji....

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    172
  • Chcę przeczytać
    148
  • Posiadam
    52
  • Teraz czytam
    10
  • 2013
    6
  • Chcę w prezencie
    5
  • Marketing
    4
  • Rozwój osobisty
    3
  • Biznesowe
    2
  • Ebooki
    2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Rewolucja social media


Podobne książki

Przeczytaj także