Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Okładka książki Scenariusze zajęć biblioterapetycznych nie tylko dla uczniów z dysleksją.

Scenariusze zajęć biblioterapetycznych nie tylko dla uczniów z dysleksją.

Autor:
szczegółowe informacje
wydawnictwo
Wydawnictwo Harmonia
data wydania
ISBN
978-837134-449-7
liczba stron
208
słowa kluczowe
dysleksja, biblioterapia
język
polski
typ
papier
dodała
Withblue
7 (1 ocen i 0 opinii)

Opis książki

W książce znajduje się 25 scenariuszy sesji terapeutycznych. Scenariusze te zostały podzielone na następujące bloki tematyczne: rodzina – dom, szkoła, środowisko społeczne, w ramach których przewidziano zagadnienia szczegółowe: agresja, autorytet, kompleksy, miłość, przyjaźń, radość, samotność, szczęście itd. Zaproponowane w niniejszej publikacji działania biblioterapeutyczne skupiają się przede w...

W książce znajduje się 25 scenariuszy sesji terapeutycznych. Scenariusze te zostały podzielone na następujące bloki tematyczne: rodzina – dom, szkoła, środowisko społeczne, w ramach których przewidziano zagadnienia szczegółowe: agresja, autorytet, kompleksy, miłość, przyjaźń, radość, samotność, szczęście itd. Zaproponowane w niniejszej publikacji działania biblioterapeutyczne skupiają się przede wszystkim na sferze emocjonalno-motywacyjnej, pośrednio na sferze orientacyjno-poznawczej uczniów uczestniczących w programie terapeutycznym. Odpowiednie formy stosowane w biblioterapii, takie jak zajęcia integrujące, relaksujące, aktywizujące, ukierunkowane czytanie wybranych tekstów terapeutycznych, słuchanie, elementy dramy, muzykoterapii, niwelują negatywne emocje (lęki, stres, apatię, agresję).



Publikacja adresowana jest do nauczycieli terapii pedagogicznej, wychowawców, psychologów, pedagogów, polonistów, nauczycieli innych przedmiotów, bibliotekarzy, do osób, które w pracy z dziećmi realizują zajęcia o charakterze korekcyjno-kompensacyjnym, dydaktycznym, dydaktyczno-wyrównawczym i terapeutyczno-wychowawczym. Scenariusze zajęć są przeznaczone dla wszystkich uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci o dysharmonijnym rozwoju psychoruchowym.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Harmonia

źródło okładki: Wydawnictwo Harmonia

pokaż więcej

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Gdzie kupić?
Sklep
Format
Cena
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.

Polecamy

Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników
książek: 607
Withblue | 2012-09-06
Przeczytana: 06 września 2012
książek: 1
Agnieszka | 2014-03-11
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 625
Antu | 2014-01-19
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1739

Załóż konto za darmo!
Utwórz konto
Rejestrując się w serwisie akceptujesz regulamin i zgadzasz się z polityką prywatności.

Pobierz aplikację mobilną

Cytaty z książki
Kalendarium literackie

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd