Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jakość zasobów w pracy. Kultura, kompetencje, konkurencyjność

Wydawnictwo: Poltext
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8388840320
liczba stron
200
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Seria: Człowiek w firmie. Kierownictwo naukowe serii prof. dr hab. Alicja SajkiewiczKształtowanie jakości zasobów pracy jest dzisiaj istotą zarządzania jako systemu kompleksowego doskonalenia organizacji. Aby przedsiębiorstwo mogło utrzymać znaczącą pozycję rynkową, zarządzanie personelem musi odpowiadać coraz wyższym wymaganiom co do jakości kompetencji pracowników i środowiska pracy. Firma...

Seria: Człowiek w firmie. Kierownictwo naukowe serii prof. dr hab. Alicja SajkiewiczKształtowanie jakości zasobów pracy jest dzisiaj istotą zarządzania jako systemu kompleksowego doskonalenia organizacji. Aby przedsiębiorstwo mogło utrzymać znaczącą pozycję rynkową, zarządzanie personelem musi odpowiadać coraz wyższym wymaganiom co do jakości kompetencji pracowników i środowiska pracy. Firma jest odpowiedzialna za ludzi, za ich ciągły rozwój i pogłębianie wiedzy oraz selekcję i promowanie najlepszych. Jakość zasobów pracy to nie kategoria abstrakcyjna, lecz związana ze strategią zdobywania przewagi konkurencyjnej na rynku. Autorzy, pracownicy Katedry Gospodarowania Zasobami Pracy SGH, podejmują w książce zagadnienia kluczowe dla współczesnego zarządzania jakością zasobów pracy, a więc: problem jakości odniesionej do ludzi, metody zarządzania przez jakość, pożądana kultura organizacji, kapitał intelektualny, wynagradzanie i motywowanie do polepszania jakości, a w efekcie wzrostu konkurencyjności. Zaprezentowane sposoby doskonalenia jakości zostały poparte licznymi przykładami z praktyki liderów zarządzania organizacjami.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd