Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
5,43 (7 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
1
6
2
5
3
4
1
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
837484020X
liczba stron
287
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Autorzy omawiają takie zagadnienia, jak: cechy charakterystyczne usług i rynku usług zarządzanie marketingiem w firmie usługowej segmentacja rynku usług jakość usług proces świadczenia usług polityka kształtowania cen usług dystrybucja usług promocja usług rola personelu w marketingu firmy usługowej

 

Brak materiałów.
książek: 162
Eliza | 2016-03-14
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 12 marca 2016

Dużo podstawowej wiedzy dla początkujących w bardzo przystępnej formie.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Ręczna robota

Recenzja pochodzi z bloga http://blurppp.com/blog/ryszard-cwirlej-reczna-robota/ PRL miał swoich kronikarzy, przez całe lata byłem przekonanym, że na...

zgłoś błąd zgłoś błąd