forum Grupy użytkowników Świat książek
Dziesięć pytań do czytelnika
odpowiedzi [882]
1. Harry Potter
2. J.K.Rowling oraz Michael Grant
3. młodziezowe/fantastyka
4. raz w miesiacu
5. http://empirebooks.blogspot.com
6. Mikołajek
7. Korzystam z biblioteki i pozyczam od znajomych,ale lubie miec swoja ksiazke
8. NIe
9. 50 okolo
10. Michaela Granta
1. Jaka jest Twoja ulubiona książka? Jaka? Ojej, trudno mi wybrać jedną... Zdecydowałabym się na Dumę i Uprzedzenie Jane Austen, albo Spalony Tost Teri Hatcher... Nie wiem :S
2. Jaki jest Twój ulubiony autor? Paulo Coelho chyba :-)
3. Jaki gatunek literacki lubisz najbardziej? romanse? albo coś z nutą fantastyki
4. Jak często kupujesz/zdobywasz nowe książki? Ostatnio zbyt...
1. Hmmm... Trudno będzie, ale: Zbierając kasztany
Przeczytałam ją tyle razy, że, mimo nieprzesadnie wielkiej głębi, uwielbiam i doskonale pamiętam.
2. Ostatnio Rafał A.Ziemkiewicz, a stale - Tolkien. Cenię też Pearl S. Buck i zamierzam przeczytać jej inne książki, oprócz już znanych.
3. Opowiadanie obyczajowe i różne gatunki...
1. W kategorii utworu literackiego zbyt wiele bym musiała wymienić.;) W kategorii przedmiotu "Władca pierścieni", prezent od bliskiej mi osoby.
2. Nie mam takowego.Lubię wielu autorów, ale żadnego specjalnie bardziej, niż innych lubianych.
3. Zdecydowanie fantasy.
4. Mniej więcej raz w miesiącu.
5. http://kronikaksiazkoholika.blogspot.com/
6. Z wcześniejszego dzieciństwa -...
1. Po dłuuuugim namyśle - "Błękitny zamek" L.M. Montgomery
2. J.w. - Joanna Chmielewska
3. Sensacja i kryminał - nie potrafię zdecydować co bardziej lubię
4. Różnie, raz na dwa, trzy miesiące, ale za to większa ilość...
5. No niestety, doba ma tylko 24 godziny, a i popracować trzeba, i rodzina ma swoje wymagania, i spać niestety też muszę - resztę czasu poświęcam na...
1. "Przekwitający mak" Josef Gabriel
2. Andrzej Sapkowski, John Green
3. Fantastykę
4. Zwykle raz w miesiącu, jednak czasami zdarzy się tak, że dwa lub trzy
5. www.zlodziejka-ksiazek.blogspot.com
6. "Harry Potter"
7. Częściej korzystam z biblioteki, bo nie mogę pozwolić sobie na kupno wszystkich książek, których bym chciała, ale również pożyczam od znajomych i kupuję swoje...
1.„Grobowiec” – Kate Mosse
2.Tess Gerritsen, Dan Brown, Andrzej Sapkowski
3.Sensacja
4.Średnio raz w miesiącu
5.www.littleveronicas-review.blog.onet.pl
6.„Sposób na Alcybiadesa”
7.Kupowanie książek sprawia mi mnóstwo przyjemności, jednak ograniczają mnie dwie rzeczy: fundusze i miejsce na półce. Z biblioteki korzystam regularnie, od znajomych pożyczam rzadziej.
8.Te,...
Witam. Wprowadzam nową dyskusję, mianowicie Dziesięć pytań do czytelnika. Zadam 10 wymyślonych przez siebie pytań. Czekam na odpowiedzi!
1. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
2. Jaki jest Twój ulubiony autor?
3. Jaki gatunek literacki lubisz najbardziej?
4. Jak często kupujesz/zdobywasz nowe książki?
5. Prowadzisz bloga literackiego? Jeżeli tak, podaj link do niego.
6....
1.Seria "Tunele" Brian'a Williams'a & Roderick'a Gordon'a
2.Karol May
3.Przygodowe
4.Często
5.Póki co nie prowadze.
6.nie
7.Wole Biblioteki choć czasem coś pożyczam.
8.nie.
9.2013-ok.12 2014-1
10.Karola Maya
1.Seria "Tunele" Brian'a Williams'a & Roderick'a Gordon'a
2.Karol May
3.Przygodowe
4.Często
5.Póki co nie prowadze.
6.nie
7.Wole Biblioteki choć czasem coś pożyczam.
8.nie.
9.2013-ok.12 2014-1
10.Karola Maya
1. Brak takowej ale gdzieś wyżej plasuje się "solaris" Lema
2. Frank Herbert
3. Science fiction fantasy, miło gdy podlane steampunkowym sosem.
4. Przynajmniej raz z miesiącu
5. nie
6. Seria o Harrym Potterze, opowieści z narnii
7. Książki ładnie wyglądają w domu na półce
8. Wymieniam się lub oddaję, nigdy nie sprzedaję.
9. 4
10. George'a Orwella
1. "Anioł Stróż"
2. Nikolas Sparks
3. Każdy po trochu
4. Próbuję komponować
5. Nie
6. Tak " Kubuś Puchatek"
7. Biblioteka i własne kupować
8. Tak oddaję je do biblioteki by każdy mógł przeczytać
9. Już 10
10. Igę Kołodziej
1. "Anioł Stróż"
2. Nikolas Sparks
3. Każdy po trochu
4. Próbuję komponować
5. Nie
6. Tak " Kubuś Puchatek"
7. Biblioteka i własne kupować
8. Tak oddaję je do biblioteki by każdy mógł przeczytać
9. Już 10
10. Igę Kołodziej
1."Cień wiatru" Carlos Ruiz Zafon i :Do utraty tchu" Anne Sward
2.Carlos Ruiz Zafon i Oscar Wilde, Anne Sward
3.fantastyczne,przygodowe
4.Średnio raz w miesiącu
5.nie
6.nie
7.róznie
8.nie
9.dużo
10.Carlosa Ruiza Zafona
Użytkownik wypowiedzi usunął konto
1. "Krew elfów" A. Sapkowski.
2. A. Sapkowski.
3. Fantastyka.
4. Zwykle 3-4 książki w miesiącu. Kupuję, dostaję w prezencie, zbieram od znajomych pozycje, które mogą mnie zaczarować, a oni ich nie potrzebują.
5. Już nie.
6. Harry Potter... uwielbiam postać Hagrida.
7. Korzystam z bibliotek, jednak częściej kupuję. Pożyczam od znajomych tylko wtedy, gdy nie wiem, czy warto...
1. Zbyt mało książek w swoim życiu przeczytałam, żeby coś wybrać, ale książki, które czytałam więcej niż 2 razy to "Zabić drozda" i "Zielona mila"
2. Stephen King
3. Raczej nie jestem wybredna w tej kwestii
4. Z biblioteki wypożyczam ok. raz na 2 miesiące, ale z reguły jest to 5-6 książek. Kupuję, kiedy mam pieniądze, zazwyczaj święta/urodziny
5. -
6. "Dzieci z Bullerbyn"
...
1. "Gwiazd naszych wina" John Green i seria "Diabelskie maszyny" C.Clare
2. John Green, Cassandra Clare, Suzanne Collins
3. fantastyka, sensacja, kryminał
4. 1 na miesiąc, czasem częściej.
5. nie
6. "Ten obcy" i "Dzieci z Bullerbyn"
7. książki które mi się spodobały, lubię mieć na swojej półce ale też pożyczam.
8. nigdy, chyba,że podręczniki szkolne ;)
9. jakieś 35
...
1. "Zielona Mila" - Stephen King.
2. Stephen King.
3. Horror.
4. Przynajmniej raz na tydzień.
5. Nie.
6. Harry Potter.
7. Korzystam z chomikuj ;)
8. Delete, tak, opróżnij kosz, tak.
9. Hmm... 30?
10. Jack Ketchum.
1. Ciężko stwierdzić ale taką jedną do której lubię co jakiś czas wracać jest pierwsza część Wiedźmina czyli "Ostatnie Życzenie" - ma najbardziej przygodowy klimat ze wszystkich części
2. Andrzej Sapkowski, Robert Howard
3.Fantasy
4. To zależy od tego ile mam czasu i pieniędzy :D Najwięcej zawsze kupuję w wakacje
5. Nie
6. Harry Potter pierwsze cztery części, kolejne...
1. Obecnie " jeździec miedziany"
2. Trudno odpowiedzieć ,.najwięcej czytałam Kinga , ale nie okreslilabym jako ulubionego .
3. Thriller , ale najbardziej poruszyły mnie w życiu zupełnie odmienne książki , typu Jeździec miedziany, Trylogia , Paragraf 22
4. Jak tylko trafiam na wyprzedaż .
5 . Nie, nie lubię grafomanii, zwłaszcza we własnym wykonaniu.
6. Zupełnego...