forum Grupy użytkowników Ciekawe książki i wyjątkowe książki
poruszająca książka
odpowiedzi [6]
Powrót Młodego Księcia i Mały Książę odnaleziony , a dla większych fanów Mały Książę i Róża
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Czytałam "W ciemności" i "Desiree, czyli czas próby" i także uważam, że są bardzo dobre. Ale nie najlepsze.
Jeśli chodzi o poruszające historie to polecam:
Gwiazd naszych wina -moja najukochańsza książka. Myślę, że mało kto o niej nie słyszał. W pewnym momencie musiałam sobie zrobić przerwę na płakanie, bo nie potrafiłam...
Ostatnio poruszyła mnie "Morfina" Twardocha. Świetna książka, wartka akcja. Ale jednocześnie tak zupełnie inaczej pokazuje Warszawę z początków okupacji - nie wiem, czy prawdziwie, ale jakoś Twardochowi wierzę :) Brak patosu, kto się bawił przed wojną, teraz też to robi w miarę możliwości, dla kogo była ważna kawiarnia, ciuchy i imprezy - nadal tym samym żyje. Chociaż w tle...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejPolecam książkę Łukasza Orbitowskiego " Szczęśliwa ziemia " , zwłaszcza dla osób 40+Szczęśliwa ziemia
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Chętnie je przeczytam. O dziwo lubię takie książki, które chwytaja aż do samego środka. Mam taką "perełke", która na końcu bardzo mnie wzruszyła. To ostatni tom seri "Percy Jackson i bogowie olimpijscy". Są też dwie polskie książki dla dzieci:
Most do Terabithii
Gofrowe serce
Cześć. Ostatnio przeczytałam książkę Jany Frey "W ciemności". Czytałam ją z rolką papieru w ręce. Przepłakałam chyba pół książki. Później szukałam innych poruszających historii, jednak żadna nie wzruszyła mnie tak bardzo jak ta. Wypatruję czegoś w tym guście. Proponuję podzielić się swoimi "perełkami". :)
P.S. Polecam także "Desiree, czyli czas próby" Heidi Hassenmuller....