forum Oficjalne Aktualności
Najlepsze książki 2014 roku - Waszym zdaniem
W zeszłym roku prezentowaliśmy Wam, Drodzy Czytelnicy, subiektywny wybór najlepszych książek mijającego roku. Najlepsze (ich zdaniem) tytuły wymieniali współpracujący z nami redaktorzy oraz my, administracja serwisu. W tym roku postanowiliśmy podejść do tematu z innej strony i oddać głos Wam – użytkownikom serwisu, twardym danym z naszej bazy i cyfrom, które (ponoć) nigdy nie kłamią.
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [70]
Coś Wam się chyba pomyliło. W młodzieżówkach Ostatnia spowiedź tom III ma znacznie wyższą średnią od Zbuntowanych, więcej czytelników, opinii, itd.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Super ranking, może nie idealny ale na pewno lepszy od innych list tego typu ;))
może nie wszystkie książki są w moim typie ale te co pojawiły się w zestawieniu zdecydowanie na to zasługują i tak np.:
W literaturze młodzieżowej "Morze spokoju"... GENIALNA KSIĄŻKA, jedna z lepszych jakie czytałam. Bardzo często pożyczam ją znajomym kiedy chcą przeczytać coś wyjątkowego,...
o taak! genialna książka!
smutno mi było jak sie zbliżałam do końca
Dla mnie nr 1 jest "Dar Julii" i "Uparte serce"
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Brakuje mi tylko Johna Greena, konkretniej "Gwiazd naszych wina" - ta książka wstrząsnęła polską, i nie tylko, młodzieżą. Oczywiście na zaszczytne miejsce zasługuje tutaj również "Szukając Alaski".
Szkoda, że nie umieściliście również Markusa Zusaka "Złodziejka książek" - ta książka z kolei totalnie odmieniła moje myślenie i dała mi najpiękniejsze emocje, m.in. przepłakane...
Nie umieścili, bo żadna z tych książek nie wyszła w 2014 roku...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Z tego co widzę na tej stronie, to "Gwiazd naszych wina", a przynajmniej ta z filmową okładką wyszła 4.06.2014 :) Można by chyba zaliczyć ;)
Co do Złodziejki - zwracam honor :)
Umieszczanie wznowień nie miałoby sensu. W tym roku wyszło pewnie kilka kolejnych wydań Hobbita i gdyby liczyć wznowienia pewnie tylko Tolkien byłby w zestawieniu. Po raz pierwszy GNW wyszło w 2013 i to wówczas zdobywało wyróżnienia.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Akurat z tych "najlepszych" bym wybrała dla siebie zaledwie parę (w tym zaszczytne pierwsze miejsce. :) )
Jeżeli chodzi o książki najlepsze według mnie, spośród tych, które w 2014 przeczytałam, a nie nowości, to będą to na pewno:
Zabić drozda Religa. Człowiek z sercem w dłoni
ok, gdzie jest link do zestawienia, bo ja albo moja przeglądarka go tutaj nie widzimy...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postWszystko ładnie pięknie, tylko kto to jest Brandon Sanders? Tak ciężko przepisać poprawnie nazwisko z okładki książki?
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postDziękuję za zacytowanie moich słów :-) Książka jest wybitna i czas zabrać się za drugą część.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postMorze spokoju- jak najbardziej zasłużyło na miejsce w czołówce, polecam.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postNiestety nie miałam okazji przeczytać żadnej z tych książek ;/
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post