forum Oficjalne Konkursy

Wakacyjna przygoda - wygraj książki "Niezwykła podróż fakira, który utknął w szafie" i "Całe lato bez Facebooka".

LubimyCzytać
utworzył 19.07.2018 o 15:30

Wakacyjna przygoda - wygraj książki "Niezwykła podróż fakira, który utknął w szafie" i "Całe lato bez Facebooka".

Niezwykła podróż fakira, który utknął w szafie” to urzekająca komedia: powieść o fałszywym fakirze, który wyrusza w podróż z Indii do Francji po to, aby zrobić zakupy w sklepie IKEA. Podróż, która w wyniku szalonego zbiegu okoliczności przekształca się w bezprecedensową wyprawę po Europie.

Całe lato bez Facebooka” to książką o korpulentnej, czarnoskórej porucznik policji, która zostaje dyscyplinarnie przeniesiona do Nowego Jorku w stanie Kolorado. Małe miasteczko w odległym zakątku Ameryki, wszechobecny rasizm, brak zasięgu sieci komórkowych. Nic się tu nigdy nie dzieje. Porucznik Agatha Crispies walczy z nudą i żyje nadzieją, że pewnego dnia dostanie w końcu śledztwo dotyczące czegoś ciekawszego niż wiewiórki. Jej życzenia zostają wysłuchane: spokojnym miasteczkiem wstrząsa (wreszcie) seria gwałtownych zbrodni.

Bohaterowie książek przeżywają niezwykłe przygody. Trwające właśnie lato to pora, gdy w zasadzie każdy z nas pakuje plecak, rezerwuje pociąg lub samolot i rusza w nieznane. Wtedy najczęściej odkrywamy nowe miejsca, smaki, poznajemy ludzi. Opowiedzcie nam o najzabawniejszej przygodzie, która przytrafiła się Wam podczas wakacyjnej podróży.

Czekamy na teksty o długości nieprzekraczającej 1600 znaków ze spacjami.

Autorzy pięciu najciekawszych tekstów otrzymają egzemplarze książek "Niezwykła podróż fakira, który utknął w szafie" i "Całe lato bez Facebooka".

Regulamin
  • Konkurs trwa od 19 lipca do 26 lipca włącznie. W konkursie mogą wziąć udział jedynie osoby posiadające adres korespondencyjny w Polsce i posiadające konto na portalu lubimyczytać.pl.
  • Prace zamieszczane na serwerze portalu powinny spełniać następujące wymagania: Maksymalna waga ilustracji - 100 KB. Maksymalna szerokość - 300 px. Format pliku graficznego: .jpeg. Wymagania nie dotyczą grafik pochodzących z serwerów zewnętrznych
  • Odpowiedzi muszą być napisane samodzielnie. Kopiowanie części lub fragmentów tekstów, recenzji innych osób jest zabronione. Teksty nie mogą przekraczać 1600 znaków ze spacjami.
  • Każdy użytkownik może zgłosić tylko jedną pracę.
  • Zwycięzców wybiera administracja serwisu lubimyczytać.pl. Decyzja jest nieodwołalna.
  • Dane osobowe uczestnika (imię, nazwisko, adres korespondencyjny i numer telefonu) przetwarzane będą przez administratora serwisu lubimyczytać.pl w celu przeprowadzania konkursu, wysyłki nagród oraz analizy i statystyki . Dane osobowe zwycięzcy mogą zostać przekazane w celu wysyłki nagrody partnerowi konkursu - Wydawnictwu Sonia Draga. Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce prywatności.
  • Adres i numer telefonu zwycięzcy powinien zostać nadesłany do dwóch tygodniu od daty ogłoszenia wyników konkursu. Po tym terminie administracja lubimyczytać.pl dopuszcza wybór kolejnego laureata lub nieprzyznanie nagrody.

odpowiedzi [42]

Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Sortuj:
moonlight 20.07.2018 13:53
Czytelniczka

Kiedyś z grupą znajomych wybrałam się pociągiem nad morze. W tym czasie akurat kuzynka mojej koleżanki obchodziła 18 - ste urodziny. W pociągu było tłoczno i akurat byłyśmy ściśnięte z dużą polsko - włosko rodziną. Bardzo pozytywni i roześmiani ludzie w różnym wieku zagadywali do nas, no i od słowa do słowa padło, że będziemy świętować urodziny koleżanki. Gdy dojechaliśmy...

Frik 20.07.2018 13:27
Czytelniczka

Swoją przygodę przeżyłam już ładnych parę lat temu, ale na jej wspomnienie nadal się uśmiecham. Miałam z przyjacielem wyjechać na kemping w okolice Pragi. Ostatecznie w dzień zero zaspałam, na peronie weszłam w dość dorodną psią kupę, a pomimo że zdążyliśmy na stację, to nasz pociąg nie przyjechał. Chociaż nie należę do tych spontanicznych osób zgodziłam się na autostop, bo...

zlatawiecz 20.07.2018 12:53
Czytelnik

Z mamą z zadowoleniem zasiadłyśmy do porannej kawy. W domu panowały od godziny cisza i spokój, a my mogłyśmy w końcu odpocząć po tygodniowej obecności corocznych wakacyjnych gości(bo my nigdy nigdzie nie jeździmy, za to do nas jeżdżą wszyscy). Ale teraz sezon już się skończył, a tata i brat wsiedli do samochodu wraz z wujkiem i jego synem, aby ich odwieźć na lotnisko.

...

Katarzyna 20.07.2018 11:23
Czytelnik

Moja przygoda jest z dreszczykiem grozy. Chyba mało zabawna, ale opiszę.
Wakacje w Egipcie kilka lat temu, wycieczka na zakupy do Hurghady. Z koleżanką blondynką wchodzimy do sklepu. Jesteśmy jedynymi klientkami. Nagle jeden ze sprzedawców zamyka drzwi na klucz, zasłania okna, wszyscy uciekają na zaplecze, a nam każą wejść pod stół. My oszalałe ze strachu!
Pod stołem leżał...

Yevoni 20.07.2018 11:05

Bitwa na balony z wodą!
Plan bitwy układaliśmy z kuzynami dobrych parę tygodni wcześniej. Zaopatrzyliśmy się w odpowiednie komponenty i sprosiliśmy wszystkich rodzinnych równolatków. Uwierzcie mi kuzynostwa mam naprawdę sporo. Kiedy z nieba lał się żar grupa dzieciaków uganiała się za sobą na pobliskim polu wrzeszcząc niemiłosiernie. Kompletnie przemoczeni wróciliśmy do...

Roxi 20.07.2018 01:14
Czytelniczka

Moja przygoda wydarzyła się rok temu na wyspie Lanzarote. Już w pierwszym dniu poznaliśmy rodzinę z dwiema córkami. Starsza (Oliwia) miała szesnaście, a młodsza (Julia) czternaście.
Zaczęło się od tego, że na dyskotece do szesnastolatki podszedł nieznajomy anglik i poprosił ją do tańca. Wtedy straciłyśmy ją z oczu lecz nie na długo, ponieważ chwilę później wróciła mówiąc...

Anksunamun 20.07.2018 00:14
Czytelnik

Ula westchnęła ciężko i ściągnęła spocone tenisówki, by trochę wyschły.
– Ta wymiana studencka z Mozambikiem to od początku był jakiś pic na wodę.
Ona i jej przyjaciółka, Iza, od ośmiu miesięcy studiowały na Wydziale Bibliotekoznawstwa. Piątka najlepszych studentów wzięła udział w wymianie międzynarodowej. Pozostali studenci, zakwalifikowani do wyjazdu, pojechali do...

Czytajka 19.07.2018 21:25
Czytelniczka

Moja siostra wracała z obozu żeglarskiego w pewną słoneczną niedziele. Byłam tam instruktorem więc odprowadziłam ją na dworzec, gdzie czekałyśmy na pociąg. Szybko okazało się, że nie wzięła swojego śpiwora, który musiał zostać gdzieś na rufie łódki, a po którego nie było już czasu wrócić...
Całe w nerwach patrzyłyśmy na zbliżający się szybko pociąg, a kiedy się zatrzymał,...

Dreamer 19.07.2018 18:26
Czytelniczka

Po dziś dzień wspominam z rodzinką "najlepsze" wakacje naszego życia. Wszystko zaczęło się niewinnie i nic nie wskazywało na późniejszy bieg wydarzeń.
Spakowani, zwarci i gotowi ruszyliśmy obładowanym po dach samochodem w składzie: mama, tata, młodsza siostra i ja na podbój nadbałtyckich plaż. Po kilkugodzinnej podróży byliśmy już prawie na miejscu, kiedy mama postanowiła...

LubimyCzytać 19.07.2018 15:30
Administrator

Romain Puértolas Romain Puértolas Całe lato bez Facebooka
Niezwykła podróż fakira, który utknął w szafie

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
 Całe lato bez Facebooka  Niezwykła podróż fakira, który utknął w szafie