forum Grupy użytkowników 52 książki w 2018 r.
52 ksiązki
odpowiedzi [3198]
16-52 Dzieci kartografa
Napisana pięknie kobieco i z klasą.Polecam.
15/52
To już koniec przygody...
Pan Lodowego Ogrodu - tom IV
Tym którzy jeszcze nie czytali, serdecznie polecam 😊
moim zdaniem...
9/52 Cienie- równie dobra jak poprzednie części.
10/52 Toy Land- ciekawa, ale szału nie ma.
11/52 Łatwo być bogiem- dobre SF; ciekawa fabuła i bohaterowie.
12/52 Ucieczka z raju- seria (jak na razie) z części na...
Przez Toy Land ledwie się przedarłem, Łatwo być Bogiem dużo lepsze a o trzeciej części nie wiedziałem.
Dzięki za info 😊
Toy Land to raczej takie wprowadzenie w świat, mnie też nie porwał, ale zainteresował na tyle, by czytać dalej. I dobrze, bo zrobiło się naprawdę ciekawie. Choć muszę przyznać, że z SF nie miałam dużo do czynienia, więc wygórowanych oczekiwań brak :) Kolejne dwa tomy przede mną, liczę na miło spędzony czas.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
O Bogowie! To jest tego jeszcze więcej...
Już wiem za czym zacznę niuchać w najbliższym czasie :)
14/52 Losy dobrego żołnierza Szwejka czasu wojny światowej
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postUżytkownik wypowiedzi usunął konto