-
Artykuły
Czytamy w weekend. 26 lipca 2024LubimyCzytać263 -
Artykuły
Powstaje nowa „Lalka”! Co wiemy o ekranizacji powieści Prusa?Konrad Wrzesiński70 -
Artykuły
Powiedz mi, gdzie jedziesz na wakacje, a powiem ci, co czytać: idealne książki na latoAnna Sierant17 -
Artykuły
Zadaj pytanie Marii Strzeleckiej, laureatce Nagrody Literackiej WarszawyLubimyCzytać4
Słowne (dawniej Burda Media Polska)
– Od teraz wszystkie wydane przez nas książki będą opatrzone nową nazwą i logo – mówi Maria Deskur, dyrektor zarządzająca Słownym – Wyrastamy z mocnych fundamentów i imprinty, które zdecydowaliśmy się zaproponować wraz z nową nazwą, są właśnie wyrazem naszej ugruntowanej pozycji. Słowne mroczne będzie marką skierowaną do miłośników kryminałów i sensacji. Od lat wydajemy dla nich szerokie portfolio tytułów. Słowne z uczuciem to z kolei imprint dla wielbicieli i wielbicielek powieści obyczajowych oraz romansowych. Słowne młode – znak, pod którym będziemy publikowali książki dla dzieci i młodzieży. Będziemy też kontynuowali wydawanie książek we współpracy z National Geographic.
Jako nowa marka na polskim rynku wydawniczym stawiamy sobie za cel wzrost sprzedaży dotychczas wydawanych tytułów, nawiązanie współpracy z nowymi autorami i poszerzenie portfolio liczącego już ponad 1200 książek wydawanych do tej pory pod markami Burda Książki i National Geographic. Chcemy docierać do kolejnych grup odbiorców i coraz pełniej odpowiadać na oczekiwania czytelników.
– Nasze zadanie to podejmowanie interakcji z polskimi czytelnikami – osobami o różnorodnych potrzebach i upodobaniach, którzy swoje domowe biblioteczki kompletują na podstawie wielu czynników i szukają odpowiedzi na nurtujące ich pytania – mówi Katarzyna Sendecka, dyrektorka wydawnicza Słownego – Wydawane przez nas książki mają być dla czytelnika wsparciem, dostarczać mu rozrywki i wzbogacać jego wiedzę. Odbiorcy znajdą w ofercie tematy zabawne, mroczne, ekscytujące, ale także te poważne i zachęcające do dyskusji. Wszystkie łączy jedno – są naszymi słownymi odpowiedziami na oczekiwania polskich czytelników.
- 11 235 przeczytało książki wydawnictwa
- 7 780 chce przeczytać książki wydawnictwa