-
ArtykułyDzień Bibliotekarza i Bibliotek – poznajcie 5 bibliotecznych ciekawostekAnna Sierant2
-
Artykuły„Kuchnia książek” to list, który wysyłam do trzydziestoletniej siebie – wywiad z Kim Jee HyeAnna Sierant1
-
ArtykułyLiteracki klejnot, czyli „Rozbite lustro” Mercè Rodoredy. Rozmawiamy z tłumaczką Anną SawickąEwa Cieślik2
-
ArtykułyMatura 2024 z języka polskiego. Jakie były lektury?Konrad Wrzesiński4
Słowne (dawniej Burda Media Polska)
– Od teraz wszystkie wydane przez nas książki będą opatrzone nową nazwą i logo – mówi Maria Deskur, dyrektor zarządzająca Słownym – Wyrastamy z mocnych fundamentów i imprinty, które zdecydowaliśmy się zaproponować wraz z nową nazwą, są właśnie wyrazem naszej ugruntowanej pozycji. Słowne mroczne będzie marką skierowaną do miłośników kryminałów i sensacji. Od lat wydajemy dla nich szerokie portfolio tytułów. Słowne z uczuciem to z kolei imprint dla wielbicieli i wielbicielek powieści obyczajowych oraz romansowych. Słowne młode – znak, pod którym będziemy publikowali książki dla dzieci i młodzieży. Będziemy też kontynuowali wydawanie książek we współpracy z National Geographic.
Jako nowa marka na polskim rynku wydawniczym stawiamy sobie za cel wzrost sprzedaży dotychczas wydawanych tytułów, nawiązanie współpracy z nowymi autorami i poszerzenie portfolio liczącego już ponad 1200 książek wydawanych do tej pory pod markami Burda Książki i National Geographic. Chcemy docierać do kolejnych grup odbiorców i coraz pełniej odpowiadać na oczekiwania czytelników.
– Nasze zadanie to podejmowanie interakcji z polskimi czytelnikami – osobami o różnorodnych potrzebach i upodobaniach, którzy swoje domowe biblioteczki kompletują na podstawie wielu czynników i szukają odpowiedzi na nurtujące ich pytania – mówi Katarzyna Sendecka, dyrektorka wydawnicza Słownego – Wydawane przez nas książki mają być dla czytelnika wsparciem, dostarczać mu rozrywki i wzbogacać jego wiedzę. Odbiorcy znajdą w ofercie tematy zabawne, mroczne, ekscytujące, ale także te poważne i zachęcające do dyskusji. Wszystkie łączy jedno – są naszymi słownymi odpowiedziami na oczekiwania polskich czytelników.
- 10 906 przeczytało książki wydawnictwa
- 7 603 chce przeczytać książki wydawnictwa