Harper Business

To wydawnictwo nie ma jeszcze opisu. Zgłoś wydawnictwo, abyśmy mogli uzupełnić jego dane.

Źródło opisu wydawnictwa:
Harper Business wydaje w swojej ofercie głównie książki w kategorii: biznes, finanse reportaż poradniki biografia, autobiografia, pamiętnik literatura młodzieżowa
  • 23 przeczytało książki wydawnictwa
  • 59 chce przeczytać książki wydawnictwa
0 fanów wydawnictwa

Wszystkie książki

Sortuj:
więcej
Okładka książki Web3. Charting the Internet's Next Economic and Cultural Frontier Alex Tapscott
Średnia ocen:
7,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 1 Opinie: 0
Okładka książki BUILD  An Unorthodox Guide to Making Things Worth Making Tony Fadell
Średnia ocen:
7,0 / 10
2 ocen
Czytelnicy: 9 Opinie: 0
Okładka książki The Only Investment Guide You'll Ever Need Andrew Tobias
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 1 Opinie: 0
Okładka książki The Cold Start Problem: How to Start and Scale Network Effects Andrew Chen
Średnia ocen:
8,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 4 Opinie: 0
Okładka książki Disunited Nations: The Scramble for Power in an Ungoverned World Peter Zeihan
Średnia ocen:
7,3 / 10
3 ocen
Czytelnicy: 9 Opinie: 0
Okładka książki What You Do Is Who You Are: How to Create Your Business Culture Ben Horowitz
Średnia ocen:
6,8 / 10
4 ocen
Czytelnicy: 9 Opinie: 0
Okładka książki AI Superpowers: China, Silicon Valley, and the New World Order Kai-Fu Lee
Średnia ocen:
8,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 2 Opinie: 1
Okładka książki The Person You Mean to Be Dolly Chugh
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 1 Opinie: 0
Okładka książki The Confidence Code Katty Kay, Claire Shipman
Średnia ocen:
6,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 1 Opinie: 0
Okładka książki The most important thing Howard Marks
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 1 Opinie: 0
Okładka książki Barbarians at the Gate: The Fall of RJR Nabisco Bryan Burrough
Średnia ocen:
7,7 / 10
3 ocen
Czytelnicy: 6 Opinie: 0
Okładka książki Direct from Dell: Strategies that Revolutionized an Industry Michael Dell
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 1 Opinie: 0
Okładka książki The End of Marketing as We Know it Sergio Zyman
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 0 Opinie: 0
zgłoś błąd