rozwińzwiń

The End of Marketing as We Know it

Okładka książki The End of Marketing as We Know it Sergio Zyman
Okładka książki The End of Marketing as We Know it
Sergio Zyman Wydawnictwo: Harper Business poradniki
272 str. 4 godz. 32 min.
Kategoria:
poradniki
Tytuł oryginału:
The End of Marketing as We Know it
Wydawnictwo:
Harper Business
Data wydania:
1999-05-19
Data 1. wydania:
1999-05-19
Liczba stron:
272
Czas czytania
4 godz. 32 min.
Język:
angielski
ISBN:
0887309860
Tagi:
marketing sprzedaż coca cola
Średnia ocen

0,0 0,0 / 10
Ta książka nie została jeszcze oceniona NIE MA JESZCZE DYSKUSJI

Bądź pierwszy - oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
0,0 / 10
0 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE


Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki The End of Marketing as We Know it


Podobne książki

Przeczytaj także