Opinie użytkownika
Książka ma potencjał. Czekam, aż będę miał czas i okazję przeczytać dalsze przygody chłopca z runicznymi tatuażami.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to
Na bardzo długie wieczory. Raczej nie do czytania gdzieś na mieście. Kiedy jechałem i czytałem tę księgę, to ludzie patrzyli się na mnie niczym na jakiegoś kultystę czytającego najważniejszą i najpełniejszą księgę o moim bożku.
A sama treść - klasyk gatunku fantasy. Moim zdaniem jedna z ważniejszych książek, którą powinno się przeczytać, ze względu na choćby same opisy,...
Niestety, prawie jak zawsze.
Kontynuacja jest gorsza i zwyczajnie marnuje potencjał pierwszej części.
Mam tylko nadzieję, że Kuba postanowił coś z tym zrobić...
Księga spaczenia jest wyjątkowym podręcznikiem urozmaicającym zarówno prowadzenie, jak i samo granie w gry RPG. Dodaje całą gamę możliwości, dzięki którym możemy wzbogacić rozgrywkę o mutacje/ dary chaosu. Objaśnione są stwory, mutacje, kulty bogów chaosu oraz ich statystyki, które obowiązują w systemie Warhammera. Nie jest niezbędny do prowadzenia gry, lecz jego znajomość...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toCiężko jednoznacznie uznać, czy coś nowego, czy jednak odgrzewany po raz kolejny kotlet i próba wyciśnięcia resztki resztek w temacie BG.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toŚredni scenariusz, jednak w końcu można się dowiedzieć co twórcy mieli na myśli z niektórymi ulepszeniami pojazdów (jeśli jest się laikiem).
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to
Przedstawienie głównego wątku fabularnego z gry w książce to chyba najgłupsza z możliwych forma wyłudzenia pieniędzy od fanów serii. Nawet DLC, gdzie można kupić możliwość bieganie brzmi lepiej.
Choć jeśli ktoś nie grał, a interesuje go TYLKO wątek główny, to może spróbować.
Kompletnie nowy system prowadzenia gry. Akcja nagle z kontynentu przenosi się na morze. Coś niesamowitego, nowego i oryginalnego. Oczywiście w świecie Neuroshimy.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toKsiążka, przez którą musiałem ponownie przerabiać mechanikę, bo przez nią w mojej drużynie pojawiła się mania na broń białą, a nie chciałem po prostu wystrzelać drużyny jak kaczki...
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toMój pierwszy podręcznik, dzięki któremu tak na prawdę rozpocząłem moją przygodę z grami RPG. Mechanika trochę szwankuje, ale po drobnych zmianach kosmetycznych jest ok.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toTrochę sprzętu, trochę zamieszania przy postaci. Nic szczególnego, a może zaszkodzić, jeśli trafi w ręce "gracza - lootera"
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toDość interesująca pozycja, zawiera konkretną ilość scenariuszy, przedstawionych jako krótkie historyjki.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toNa podstawie "Zaginionego miasta" można zrobić setki, można nawet tysiące przeróżnych scenariuszy. Ja osobiście zrobiłem ponad półroczną kampanię, a gracze byli wniebowzięci.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toDosyć ciekawy dodatek, nieznacznie jednak urozmaicający zabawę.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toPodobnie do każdej jednej książki Browna - dobra, jeśli czytana jako pierwsza. I jedyna.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toTrzymająca w napięciu do ostatnich stron na tyle mocno, że do teraz nigdzie nie mogę dostać kontynuacji... a przeczytana przynajmniej rok temu!
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toTę książkę można uznać za coś, co powinien przeczytać każdy. Oczywiście, w odpowiednim wieku, jednak jest to pozycja obowiązkowa.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toKsiążka (niestety) tak słaba, tak nie trzymająca klimatu poprzedniej części, że szkoda było kontynuować. Doczytane od 1/3 z grzeczności i potencjału "Metro 2033".
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to