Opinie użytkownika
Uwielbiam powieści gdzie przeszłość silnie oddziałuje na teraźniejszość.
Trzy kobiety na przestrzeni wieków pochodzące z jednej rodziny,posiadające niezwykle zdolności, tytułowe "Wiedźmy" muszą walczyć zarówno o przeżycie jak i przekazanie ciągłości rodu.
Rewelacyjny debiut, wciągający i pochłaniający bez reszty. Polecam!!
Kolejna książka z moich stosów przeczytana.
Książki Marty Kisiel uwielbiam za cudowne postaci Tereska,jej mamusia i teściowa wymiatają,do tego Zoja i jej wyjątkowo celna ocena sytuacji.
Wyjazd do spa czterech kobiet i psa może przynieść różne sytuacje na przykład zwłoki,których nie ma czy też potencjalnego zbrodzienia nazywanego Żelingtonem!!
To wszystko znajdziecie w...
W małych miasteczkach po sezonie nic się nie dzieje??
Oczywiście że się dzieje!!I to bardzo dużo.Co prawda w pensjonacie Wielka Niedźwiedzica ruch niewielki,ale za to goście są niezwykle ekscentryczni.Są wśród nich poszukiwacze duchów z psem Hultajem,oraz pewne małżeństwo.Do tego w pensjonacie zatrzymuje się ciotka Magdy Tamara,która uległa wypadkowi.
Gdy tajemniczo znika...
W ramach zmniejszania stosu hańby zabrałam się za lekturę komedii kryminalnej Marty Obuch "Francuski piesek ".Świetni bohaterowie ,jeszcze genialniejsze teksty, tu króluje Luk i moja ulubienica Ryszarda!!Do tego urocze koty!!Aha grożenie egzaminatorowi od prawa jazdy może być groźne w skutkach. Gorąco polecam!!
Pokaż mimo to
Barwna komedia z wątkiem kryminalnym,której akcja toczy się na malowniczym Roztoczu.
Opuszczony szpital psychiatryczny staje się świadkiem dziwnych wydarzeń.Czy za tajemnicze morderstwa odpowiedzialne są utopce??
Dużo humoru,niebanalne postaci,szczególnie Kusiakowa.
Polecam!!!
Czy można przeczytać świąteczną powieść w środku wiosny??Oczywiście że tak!!I czytając ją można poczuć takie same emocje jakby się ją czytało przed Wigilią.Czy kilka obcych sobie osób może spędzić razem święta??Okazuje się że tak,szczególnie że każdy z bohaterów Cudu obarczony jest bagażem różnych życiowych doświadczeń.Gorąco polecam!!
Pokaż mimo toJeden z najlepszych kryminałów Agathy Christie,w którym nie ma ani Herkulesa ani panny Marple,a śledztwo prowadzi młoda pełna werwy dziewczyna Anna,która jest świadkiem tajemniczej śmierci w metrze.Trop zaprowadzi ją na statek płynący do południowej Afryki,a sama bohaterka uwikła się w przygody,które nieomal przypłaci życiem.Polecam gorąco!!
Pokaż mimo to
Książki Alka biorę w ciemno ponieważ wiem że czytając je będę się dobrze bawić.
Tym razem do zbrodni dochodzi na pokazie mody,a o zabójstwo modelki posądzona zostaje Iwka asystentka Maria szefa agencji organizującej celebryckie imprezy.Sekrety mnożą się,a w śledztwie zaczyna pomagać pewna irytująca starsza pani.Polecam!!
Miłość do sztuki może doprowadzić do zbrodni.
W sylwestrową noc z galerii Skarabeusz skradziony zostaje obraz "Dziewczyna z orchideą".Podczas kradzieży ginie Natalia konserwatorka sztuki.Nasuwa się pytanie komu tak bardzo zależy na obrazie że posunie się do najgorszego.
Kryminały Małgorzaty Rogali cenię za to że są one pozbawione brutalności,a dodatkowo sporo z nich...
Lofoty to archipelag wysp na północy Norwegii,surowe,trudno dostępne,ale pełne magii i nordyckich legend.
Właśnie na Lofotach Zoja wraz z babcią wynajmuje domki turystom.Zamieszkała tam by zacząć od nowa życie,po tym jak zawiódł ją ojciec jej syna Antona.
Powieść wciąga,mamy tu dobrze skrojony wątek obyczajowy połączony z wątkiem kryminalnym.Polecam!!
Rollins jak zawsze w formie.Sigma tym razem na tropie tajemniczego wirusa,który szaleje w Kongo.Grupa lekarzy działająca w ramach misji humanitarnej zostaje porwana.Kim jest tajemniczy milioner prowadzący tajemnicze badania.
Powieść pełna akcji,ale również humoru.Znani nam z wcześniejszych tomów bohaterowie powracają.Polecam!!
Mroczna rezydencja na klifie była świadkiem dramatycznych wydarzeń,w 1929 roku brutalnie zamordowana zostaje rodzina Hope,a zbrodnie oskarżona zostaje nastoletnia Lenora,córka ofiar.
Ponad 50 lat później do rezydencji trafia Kit,dziewczyna ma za zadanie opiekować się Lenorą,która jest sparaliżowana.Między kobietami nawiązuje się nić porozumienia i to właśnie Kit zaczyna...
Lekka i przyjemna powieść,o tym do czego może doprowadzić przypadkowe spotkanie w kawiarni,a raczej spotkanie pomyłkowe.Zośka,główna bohaterka,to wiecznie uśmiechnięta dziewczyna z optymizmem patrząca na świat,jej przeciwieństwem jest Kinga jej siostra,zagoniona pani architekt,której do pełni szczęścia brakuje dziecka.
Najbardziej denerwującą postacią z powieści była babcia...
Rewelacyjna powieść.Autor ukazuje temat o którym nie mówi się na lekcjach historii,a mianowicie zaangażowanie bibliotekarzy w walkę w czasie II wojny światowej.Po zaangażowaniu się Stanów Zjednoczonych w wojnę powstaje specjalna jednostka,jej członkowie specjaliści od mikrofilmów,głównie bibliotekarze mają za zadanie w krajach neutralnych zdobywać zakazane książki i prasę i...
więcej Pokaż mimo to
Dobra rozrywka na pochmurne popołudnie.Emma świeżo upieczona agentka wywiadu dostaje pierwsze poważne zadanie,musi doprowadzić syna rosyjskich naukowców w bezpieczne miejsce.Z pozoru proste zadanie szybko zmienia się w ucieczkę przed polującymi na chłopaka rosyjskimi agentami.
Emma to taki Bond w spódnicy,zresztą sporo tu nawiązań do niego.Jak dla mnie dobra lektura.
Powojenna Warszawa.Na gruzy wracają Ci,którym udało się przeżyć wojnę,w trudnych warunkach próbują na nowo odbudować swoje życie.Powieść porusza i zmusza do głębszego zastanowienia się nad tym co mamy.Warto!!
Pokaż mimo to
Recenzja powstała w ramach akcji promocyjnej wydawnictwa sqn.
"Blizna"to prequel Czarnej Wilczycy drugiego tomu genialnej serii o Antonii Scott.Jednak jej tutaj nie znajdziemy,bohaterką jest Irina,dziewczyna o mrocznej przeszłości z tajemniczą blizną na twarzy.
Kolejny bohater to Simon wyjątkowo inteligentny informatyk,twórca przełomowego algorytmu,który może mu przynieść...
"Świadomy wybór" to mocna powieść,traktująca poważnych sprawach takie jak świadome rodzicielstwo i bezdzietność z wyboru.
Lektura na długo zostaje w głowie,zmusza do odpowiedzenia sobie na pytanie czy nieposiadanie dziecka to egoizm,a może posiadanie dziecka i traktowanie go jak wroga bo zaburzył życiowe plany to jest dopiero egoizm.
Szkoda że pewne książki są tak po...
Kolejna wciągająca historia Leszka Hermana ze Szczecinem w tle.Zgrabne połączenie powieści przygodowej z kryminałem.Polecam!!
Pokaż mimo toDuszna atmosfera małego miasteczka,szokująca zbrodnia popełniona na nastolatce,z tym przyjdzie się zmierzyć Soni Kranz policjantce,która właśnie usiłuje zacząć nowe życie po rozwodzie..Polecam!!
Pokaż mimo to