Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2020-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2020-01-01
- Liczba stron:
- 126
- Czas czytania
- 2 godz. 6 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328372429
Copywriterem być każdy może?
Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom wymyślenie nazwy marki, produktu lub usługi.
Możliwości pracy z komercyjnym słowem pisanym są praktycznie nieograniczone, albo inaczej - ogranicza je zapotrzebowanie zleceniodawcy i wyobraźnia piszącego... oraz oczywiście jego kompetencje.
By zostać copywriterem, nie trzeba kończyć studiów kierunkowych ani posiadać odpowiednich zaświadczeń, certyfikatów lub świadectw odbycia kursów. Tyle że w copywritingu jak w życiu - jeden robi to lepiej, drugi gorzej.
Ten, kto potrafi skutecznie żonglować słowami, będzie dobrze zarabiał na pisaniu, a ten, którego teksty nie będą dobre, skończy w tłumie setek innych copywriterów.
A co to znaczy "skutecznie" i jak pisać skuteczne teksty? Dowiesz się, sięgając po tę książkę!
Z książki dowiesz się:
Kim jest copywriter?
Jak przygotować się do pracy copywritera?
Jak sprawnie poprawić warsztat pisarski?
Jak skutecznie sprzedawać słowem w dobie marketingowego szumu?
Jak mądrze pozycjonować treści w internecie?
Jak dobrze zarabiać na copywritingu i prowadzić copywriterski biznes?
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 35
- 23
- 8
- 4
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinia
Jak dla mnie ciut za bardzo przyczynkarska w formie i objętości. Ale jako starter do przygody z copywritingiem to odpowiednia pozycja. Krótko, treściwie i na temat. Niektóre fragmenty są nieco nadto oczywiste i chyba umieszczone "z kronikarskiego obowiązku", ale są też partie tekstu, które oferują informacje, jakich trudno doszukać się w innych tego typu pozycjach na rynku (np. omówienie narzędzi do SEO). Pozycja po którą można sięgnąć i czytać właśnie wyrywkowo, ale nie będzie to literatura zawodowego przełomu. Już bardziej podstawowy kurs porządkujący wiedzę dla stawiających pierwsze kroki w zawodzie.
Jak dla mnie ciut za bardzo przyczynkarska w formie i objętości. Ale jako starter do przygody z copywritingiem to odpowiednia pozycja. Krótko, treściwie i na temat. Niektóre fragmenty są nieco nadto oczywiste i chyba umieszczone "z kronikarskiego obowiązku", ale są też partie tekstu, które oferują informacje, jakich trudno doszukać się w innych tego typu pozycjach na rynku...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to