rozwińzwiń

Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej

Okładka książki Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej Tomasz Gordon
Okładka książki Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej
Tomasz Gordon Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
200 str. 3 godz. 20 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2020-03-10
Data 1. wyd. pol.:
2020-03-10
Liczba stron:
200
Czas czytania
3 godz. 20 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328359383
Tagi:
biznes motywacja
Średnia ocen

6,4 6,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,4 / 10
27 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
298
191

Na półkach: ,

Audiobook. Uważam, że jest to dobra książka, a na pewno potrzebna. Ktoś poniżej zwrócił uwagę na fakt, że podawane przez autora rady nie są wcale takie nowe - w pewnym sensie się z tym zgadzam, jednak uważam, że taka wiedza nigdy nie jest "przestarzała". Autor postuluje motywację pracowników poprzez coaching, a przede wszystkim przez budowanie relacji na obopólnym szacunku - czego w obecnych realiach jest na rynku pracy bardzo mało. Podobają mi się pomysły Gordona dotyczące sprzężenia celów pracodawcy z celami osobistymi pracownika, a także jego metodologia rozwiązywania problemów. Jedyne czego żałuję, że wszystko pięknie wygląda w książce, a realia są realiami. Nie twierdzę, że książka zawiera mnóstwo "coachingowego bełkotu" - ona zawiera dużo cennych informacji i porad, do których jednak w realiach polskich praktycznie nikt się nie stosuje - co jest niezmierne smutne. Jak wspaniale mógłby wyglądać świat pracy, gdyby chociaż w połowie stosowane były te mechanizmy, które Gordon przedstawił w tej publikacji?
Reasumując: myślę, że tę książkę powinien przeczytać każdy, kto w swojej pracy zarządza ludźmi czy zespołami. Wszelacy kierownicy, managerowie, leaderzy powinni z niej wyciągnąć to clue, którym jest podejście do pracownika oparte na szacunku i rozwoju. Bo tak naprawdę jest to sytuacja win-win. Zyskuje pracownik, a przez to i firma zyskuje - wielka szkoda, że wielu dzisiejszych zarządzających nie potrafi zrozumieć tego prostego faktu. Czytajcie więc i bądźcie lepszymi szefami - bo o dobrego pracownika trudno, nie zrażajcie i nie traćcie ludzi, którzy mogą pomóc Wam odnieść sukces.

Audiobook. Uważam, że jest to dobra książka, a na pewno potrzebna. Ktoś poniżej zwrócił uwagę na fakt, że podawane przez autora rady nie są wcale takie nowe - w pewnym sensie się z tym zgadzam, jednak uważam, że taka wiedza nigdy nie jest "przestarzała". Autor postuluje motywację pracowników poprzez coaching, a przede wszystkim przez budowanie relacji na obopólnym szacunku...

więcej Pokaż mimo to

avatar
85
68

Na półkach:

Autor użył tytułu kompletnie nieadekwatnego do tresci. Ta ksiazka to poradnik konsultanta biznesowego nie będącego nawet psychologiem. Jeśli "nowościami" są analiza transakcyjna z wczesnych lat 50-ych czy ogólniki na temat psychologii pozytywnej to gratuluje. Przypowiesci iscie z amerykanskich podręczników dla motywowania handlowcow - w stylu bajki o Pani w czerwonym płaszczyku która kochała czerwone Porsche w pełni oddaje "nowatorskość" tej ksiazki. Kolejny "odgrzewany kotlet" taniej pseudomotywacji, powielanie wiecznie tych samych treści polskich "paraguru" biznesu.

Autor użył tytułu kompletnie nieadekwatnego do tresci. Ta ksiazka to poradnik konsultanta biznesowego nie będącego nawet psychologiem. Jeśli "nowościami" są analiza transakcyjna z wczesnych lat 50-ych czy ogólniki na temat psychologii pozytywnej to gratuluje. Przypowiesci iscie z amerykanskich podręczników dla motywowania handlowcow - w stylu bajki o Pani w czerwonym...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1352
788

Na półkach:

Na pewno porady z tej książki przydadzą się w życiu zawodowym.

Na pewno porady z tej książki przydadzą się w życiu zawodowym.

Pokaż mimo to

avatar
80
28

Na półkach: , ,

Autor zaproponował ciekawe podejście do świata motywacji. Wcale nie wypunktował w pierwszym rozdziale podstawowych technik motywacyjnych, a zaczął od tego co przeważnie jest najważniejsze - świadomości.
Przez to, że autor przekonał mnie swoimi metodami oceniam książkę bardzo wysoko. Ale poza treściami merytorycznymi na uwagę zasługuje wiele postawionych pytań i tez do przemyśleń, bardzo ciekawe ćwiczenia, wiele przykładów oraz podsumowania rozdziałów.

Autor zaproponował ciekawe podejście do świata motywacji. Wcale nie wypunktował w pierwszym rozdziale podstawowych technik motywacyjnych, a zaczął od tego co przeważnie jest najważniejsze - świadomości.
Przez to, że autor przekonał mnie swoimi metodami oceniam książkę bardzo wysoko. Ale poza treściami merytorycznymi na uwagę zasługuje wiele postawionych pytań i tez do...

więcej Pokaż mimo to

avatar
162
140

Na półkach:

Książka świetnie przedstawia zagadnienia motywowania pracowników. Jest również wiele przykładów od autora, które wydarzyły się faktycznie podczas jego pracy/rozmów z ludźmi. Wiedzy jest dużo, ale podana jest w praktyczny sposób dzięki czemu dobrze przyswajalna. Naprawdę polecam!

Książka świetnie przedstawia zagadnienia motywowania pracowników. Jest również wiele przykładów od autora, które wydarzyły się faktycznie podczas jego pracy/rozmów z ludźmi. Wiedzy jest dużo, ale podana jest w praktyczny sposób dzięki czemu dobrze przyswajalna. Naprawdę polecam!

Pokaż mimo to

avatar
349
344

Na półkach:

Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej?
Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma zazwyczaj awersję do "kołczów"?
Jak wykorzystać dorobek psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej, by skuteczniej zarządzać?
Dlaczego inteligencja emocjonalna stanowi dominujący prognostyk sukcesu zawodowego i spełnienia prywatnego?
Jak dzięki zastosowaniu innowacyjnej metody motywacyjno-korygującej skrócić czas i podnieść efektywność procesów rozwojowych?

Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej?
Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma zazwyczaj awersję do "kołczów"?
Jak wykorzystać dorobek psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej, by skuteczniej zarządzać?
Dlaczego inteligencja emocjonalna stanowi dominujący prognostyk sukcesu zawodowego i spełnienia prywatnego?
Jak dzięki zastosowaniu...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    41
  • Przeczytane
    33
  • Posiadam
    9
  • Teraz czytam
    4
  • 2023
    4
  • Nie mam
    2
  • Biznes
    1
  • 2021
    1
  • 2020
    1
  • Ebook
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także