rozwiń zwiń

W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

Okładka książki W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych
Gary Vaynerchuk Wydawnictwo: Słowa i Myśli biznes, finanse
216 str. 3 godz. 36 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Jab, jab, jab, right hook
Wydawnictwo:
Słowa i Myśli
Data wydania:
2015-02-18
Data 1. wyd. pol.:
2015-02-18
Data 1. wydania:
2013-11-26
Liczba stron:
216
Czas czytania
3 godz. 36 min.
Język:
polski
ISBN:
9788363566401
Tagi:
marketing social media content marketing Gary Vaynerchuk
Średnia ocen

                7,6 7,6 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey
Ocena 6,1
Legendarna Obs... Ken Blanchard, Kath...
Okładka książki Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Ocena 7,8
Tworzenie mode... Alexander Osterwald...
Okładka książki Po pierwsze: Złam wszelkie zasady. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej Marcus Buckingham, Curt Coffman
Ocena 7,6
Po pierwsze: Z... Marcus Buckingham, ...
Okładka książki Handlowanie to gra. Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta Jerzy Gut, Wojciech Haman
Ocena 7,3
Handlowanie to... Jerzy Gut, Wojciech...
Okładka książki Jednominutowy menedżer. Najpopularniejsza na świecie metoda zarządzania Ken Blanchard, Spencer Johnson
Ocena 6,9
Jednominutowy ... Ken Blanchard, Spen...

Oceny

Średnia ocen
7,6 / 10
54 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
137
79

Na półkach:

Świetna, niezwyle wartościowa książka, bardzo mocno wybijająca się z chłamu, jaki obecnie serwuje się wszędzie dookoła na polu poradników biznesowych i rozwoju osobistego.

Dla osób zajmujących się handlem i/lub rozwojem własnej marki wręcz niezastąpiona.

Dla pozostałych osób również godna polecenia, chociaż bardziej w formie ciekawostki. Gary Vaynerchuk jest wysokiego stopnia specjalistą, który nie tylko wie o czym mówi, ale również potrafi mówić o tym w sposób konkretny, zwracając uwagę na szczegóły bardzo często umykające innym ludziom. Polecam!

Świetna, niezwyle wartościowa książka, bardzo mocno wybijająca się z chłamu, jaki obecnie serwuje się wszędzie dookoła na polu poradników biznesowych i rozwoju osobistego.

Dla osób zajmujących się handlem i/lub rozwojem własnej marki wręcz niezastąpiona.

Dla pozostałych osób również godna polecenia, chociaż bardziej w formie ciekawostki. Gary Vaynerchuk jest wysokiego...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    312
  • Przeczytane
    63
  • Posiadam
    29
  • Biznes
    8
  • Chcę w prezencie
    6
  • Marketing
    5
  • Teraz czytam
    5
  • Poradniki
    4
  • Marketing
    3
  • Ulubione
    2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych


Podobne książki

Przeczytaj także