W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Jab, jab, jab, right hook
- Wydawnictwo:
- Słowa i Myśli
- Data wydania:
- 2015-02-18
- Data 1. wyd. pol.:
- 2015-02-18
- Data 1. wydania:
- 2013-11-26
- Liczba stron:
- 216
- Czas czytania
- 3 godz. 36 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788363566401
- Tagi:
- marketing social media content marketing Gary Vaynerchuk
Gary Vaynerchuk - ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, autor z listy bestsellerów magazynu „New York Times”. W książce „W market[r]ingu” hojnie dzieli się z Czytelnikami swoimi niezawodnymi sposobami na przykucie uwagi klientów, w pełnym chaosu świecie social media. Jak na Gary'ego przystało robi to w dość nietypowy sposób. Działania w social media sprowadza do... walki na ringu. Prawy sierpowy czyli kolejna kampania, która ma przynieść wymierne korzyści, konkretne zyski. Lewy prosty czyli tworzenie takiego przekazu, który zaangażuje klienta do tego stopnia, że stanie się fanem Twojej marki. Tylko jak zadawać „ciosy” sprawnie, aby nie polec w walce?
Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie „prawych sierpowych” zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku. Dzisiaj sama komunikacja to nie wszystko, liczy się kontekst. Ważne jest to, aby przekaz dostosować odpowiednio do każdego z mediów indywidualnie. Liczy się autentyczny kontakt z klientami - nie poprzez krzykliwe komunikaty „Kup”, „Promocja!”, ale poprzez nowe formy narracji charakterystyczne dla poszczególnych, tak różnych od siebie platform, jak chociażby Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter i Tumblr.
„W market[r]ingu” to mapa, za pomocą której z łatwością odnajdziesz się w świecie skutecznych strategii marketingowych dla mediów społecznościowych.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 312
- 63
- 29
- 8
- 6
- 5
- 5
- 4
- 3
- 2
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych
Dodaj cytat
Opinia
Świetna, niezwyle wartościowa książka, bardzo mocno wybijająca się z chłamu, jaki obecnie serwuje się wszędzie dookoła na polu poradników biznesowych i rozwoju osobistego.
Dla osób zajmujących się handlem i/lub rozwojem własnej marki wręcz niezastąpiona.
Dla pozostałych osób również godna polecenia, chociaż bardziej w formie ciekawostki. Gary Vaynerchuk jest wysokiego stopnia specjalistą, który nie tylko wie o czym mówi, ale również potrafi mówić o tym w sposób konkretny, zwracając uwagę na szczegóły bardzo często umykające innym ludziom. Polecam!
Świetna, niezwyle wartościowa książka, bardzo mocno wybijająca się z chłamu, jaki obecnie serwuje się wszędzie dookoła na polu poradników biznesowych i rozwoju osobistego.
więcej Pokaż mimo toDla osób zajmujących się handlem i/lub rozwojem własnej marki wręcz niezastąpiona.
Dla pozostałych osób również godna polecenia, chociaż bardziej w formie ciekawostki. Gary Vaynerchuk jest wysokiego...