rozwiń zwiń

Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku

Okładka książki Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku
Aga Szóstek Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
266 str. 4 godz. 26 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2022-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2022-01-01
Liczba stron:
266
Czas czytania
4 godz. 26 min.
Język:
polski
ISBN:
9788382311051
Tagi:
Cx Design biznes
Średnia ocen

                7,4 7,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,4 / 10
35 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
398
199

Na półkach:

Wartościowa i gęsta niczym (odwołując się do kulinarnych skojarzeń zawartych w tytule) zawiesisty i smakowity sos książka dotycząca projektowania doświadczeń i budowania wokół tego procesu strategii firmowego odróżnienia się od rynkowej konkurencji.
Przyznam, że jeszcze do niedawna raczej bez wielkiego entuzjazmu podchodziłem do publikacji, których autorami byli nasi rodacy. Powód był prozaicznie prosty. Zwykle można było w tych książkach znaleźć odbicie lepiej lub (częściej) gorzej przepisanych i zmiksowanych koncepcji, które od dawna były lansowane w popularnych poradnikach królujących na anglojęzycznym rynku. Ta książka jest inna i reprezentuje wciąż jeszcze skromny, ale rosnący zbiór publikacji polskich autorów, które wnoszą własne, oryginalne koncepcję i unikatową praktyczną wiedzę.
Zawarty w tytule termin umami to japońskie słowo oznaczające smak doskonały, pyszny, wyjątkowy i niepowtarzalny; piąty smak obok słodkiego, kwaśnego słonego i gorzkiego, które znamy. Autorka odwołując się do tego gastronomicznego porównania wskazuje, że piątym spajającym i dopełniającym w praktyce gospodarczej elementem jest właśnie doświadczenie w projektowaniu (synteza UX z CX), obok znanych od dawna sfer dotyczących pracownika, biznesu, klienta czy produktu.
Nie ma w tej pozycji wodolejstwa czy rozcieńczania treści. Czytelnik jest prowadzony krok po kroku przez założenia i elementy niezbędne do zbudowania wyróżniającej się firmy/ produktu a najcenniejszy dla praktyków jest rozdział obejmujący gotowy zestaw narzędzi do wdrożenia.
Z czysto edytorskiego punktu widzenia na uwagę zasługuje też projekt typograficzny tej pozycji, który oszczędny w w formie jest jednocześnie przejrzysty i ułatwiający poruszanie się po prezentowanym materiale. Także przywoływana przez autorkę literatura przedmiotu i źródła są bogate i dla zainteresowanych tematem będą stanowiły doskonały punkt startowy do lekturowych pogłębionych peregrynacji
Doskonałym dopełnieniem, w mojej opinii, tej pozycji będzie sięgnięcie po książkę Dana I Chipa Heathów pt" Przełomowe momenty".

Wartościowa i gęsta niczym (odwołując się do kulinarnych skojarzeń zawartych w tytule) zawiesisty i smakowity sos książka dotycząca projektowania doświadczeń i budowania wokół tego procesu strategii firmowego odróżnienia się od rynkowej konkurencji.
Przyznam, że jeszcze do niedawna raczej bez wielkiego entuzjazmu podchodziłem do publikacji, których autorami byli nasi...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    116
  • Przeczytane
    43
  • Posiadam
    16
  • Teraz czytam
    15
  • Biznes
    3
  • 2022
    3
  • Chcę w prezencie
    3
  • Marketing
    2
  • Kupić
    1
  • Papierowa
    1

Cytaty

Więcej
Aga Szóstek Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także