Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

Okładka książki Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone
Anna Miotk Wydawnictwo: Onepress informatyka, matematyka
Kategoria:
informatyka, matematyka
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2017-10-13
Data 1. wyd. pol.:
2017-01-01
Język:
polski
ISBN:
9788328342439
Średnia ocen

                5,7 5,7 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,7 / 10
18 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
307
51

Na półkach: , , , ,

Wykorzystanie mediów społecznościowych w biznesie bywa problematyczne i nie raz rozczarowujące. Powodem tego jest brak możliwości zweryfikowania skuteczności prowadzonych kampanii marketingowych. Autorka stara się wyjaśnić przyczyny braku standaryzacji pomiarów i podpowiada jak z tym problem sobie radzić. Przedstawia wiele rodzajów pomiarów skuteczności kampanii, wyjaśniając gdzie warto je zastosować, a gdzie ich unikać.

Książka porusza wiele ważnych zagadnień związanych z prowadzeniem kampanii w mediach społecznościowych, od planu i strategii po narzędzia i metody mierzenia skuteczności kampanii. Autorka między teorią podaje wiele inspirujących opisów kampanii, co stanowi dodatkową wartość, choć moim zdaniem stanowczo jest ich za mało.

Książkę bardzo dobrze się czyta i jest wartościową pozycją dla osób (firm) chcących zacząć na poważnie korzystać w biznesie z narzędzi jakimi są media społecznościowe. Myślę, że i zawodowiec znajdzie w tej pozycji dużo przydatnych informacji.

Wykorzystanie mediów społecznościowych w biznesie bywa problematyczne i nie raz rozczarowujące. Powodem tego jest brak możliwości zweryfikowania skuteczności prowadzonych kampanii marketingowych. Autorka stara się wyjaśnić przyczyny braku standaryzacji pomiarów i podpowiada jak z tym problem sobie radzić. Przedstawia wiele rodzajów pomiarów skuteczności kampanii,...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    31
  • Przeczytane
    27
  • Posiadam
    6
  • 2020
    2
  • 2018
    2
  • Marketing
    2
  • Teraz czytam
    1
  • ASa
    1
  • Empik audio rozwój
    1
  • 2021
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także