Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji wczesnoszkolnej

Okładka książki Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji wczesnoszkolnej
Grażyna Erenc-GrygorukJanina Uszyńska-Jarmoc Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
258 str. 4 godz. 18 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Wydawnictwo:
Oficyna Wydawnicza Impuls
Data wydania:
2013-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2013-01-01
Liczba stron:
258
Czas czytania
4 godz. 18 min.
Język:
polski
ISBN:
9788378500872
Tagi:
edukacja szkoła
Średnia ocen

                10,0 10,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Debiutant czy ekspert? Identyfikacja i samoocena uzdolnień uczniów Beata Kunat, Janina Uszyńska-Jarmoc
Ocena 8,0
Debiutant czy ... Beata Kunat, Janina...
Okładka książki Pedagogika wczesnej edukacji. Dyskursy, problemy, otwarcia Simoneta Babiaková, Józefa Bałachowicz, Martin Blaszk, Jolanta Bonar, Dorota Bronk, Mariana Cabanová, Alena Doušková, Joanna Maria Garbula, Katarzyna Gawlicz, Jolanta Góral-Półrola, Maria Groenwald, Adam Jagiełło-Rusiłowski, Małgorzata Karczmarzyk, Bronislava Kasáčová, Iga Kisa-Bogorodź, Dorota Klus-Stańska, Iwona Kopaczyńska, Lucyna Kopciewicz, Małgorzata Kowalik-Olubińska, Katarzyna Krasoń, Jolanta Kruk, Małgorzata Kwiatkowska-Góralczyk, Iwona Majcher, Anna Malenda, Maria Marcińczuk, Astrid Męczkowska-Christiansen, Marta Mosiołek, Ewa Mroczka, Teresa Neckar-Ilnicka, Anna Nitecka-Walerych, Agnieszka Nowak-Łojewska, Marzenna Nowicka, Agnieszka Olczak, Natalia Pater-Ejgierd, Štefan Porubský, Teresa Sadoń-Osowiecka, Małgorzata Sławińska, Bogusław Śliwerski, Jolanta Sokołowska, Anna Strzelecka-Ristow, Małgorzata Suświłło, Ewa Szatan, Agnieszka Szplit, Grażyna Szyling, Petronela Tabačáková, Fengling Tang, Ružena Tomkuliaková, Janina Uszyńska-Jarmoc, Anna Wasilewska, Monika Wiśniewska-Kin, Zuzanna Zbróg, Małgorzata Żytko
Ocena 7,0
Pedagogika wcz... Simoneta Babiaková,...
Okładka książki Trening twórczości w szkole wyższej Beatricze Andrzejewska, Beata Dyrda, Marta Galewska-Kustra, Wiesław Karolak, Maciej Karwowski, Monika Modrzejewska-Świgulska, Agnieszka Oklińska, Jarosław Orzechowski, Makary K. Stasiak, Krzysztof J. Szmidt, Błażej Szymura, Dorota Turska, Janina Uszyńska-Jarmoc, Kamila Witerska, Monika Wróblewska
Ocena 7,5
Trening twórcz... Beatricze Andrzejew...

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki ABC pedagoga specjalnego Alicja Krztoń, Aleksandra Tomkiewicz-Bętkowska
Ocena 6,0
ABC pedagoga s... Alicja Krztoń, Alek...
Okładka książki Uwolnić szkołę od systemu klasowo-lekcyjnego Michał Paluch, Bogusław Śliwerski
Ocena 10,0
Uwolnić szkołę... Michał Paluch, Bogu...

Oceny

Średnia ocen
10,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
1059
241

Na półkach:

Przedłożona do oceny praca ma charakter poradnika – skryptu dla studentów i nauczycieli wczesnej edukacji. Tego typu publikacje są potrzebne, tym bardziej że przygotowują je nauczyciele akademiccy prowadzący badania w zakresie problematyki objętej tytułem. Dobór autorów i ich zainteresowań badawczych pozwolił na wprowadzenie czytelników w podstawowe dla teorii i praktyki zagadnienia. Mamy tu odniesienia do kluczowych kompetencji uczniów, jakie powinny być rozwijane w toku wczesnej edukacji. Niektóre z nich są omawiane w literaturze specjalistycznej po raz pierwszy, co czyni tę rozprawę atrakcyjną poznawczo.
Z recenzji wydawniczej prof. zw. dra hab. Bogusława Śliwerskiego

Przedłożona do oceny praca ma charakter poradnika – skryptu dla studentów i nauczycieli wczesnej edukacji. Tego typu publikacje są potrzebne, tym bardziej że przygotowują je nauczyciele akademiccy prowadzący badania w zakresie problematyki objętej tytułem. Dobór autorów i ich zainteresowań badawczych pozwolił na wprowadzenie czytelników w podstawowe dla teorii i praktyki...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    2
  • Chcę przeczytać
    1
  • Studia
    1
  • Przeczytane częściowo
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji wczesnoszkolnej


Podobne książki

Przeczytaj także