Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu

Okładka książki Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu
Justyna Bakalarska-Stankiewicz Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
200 str. 3 godz. 20 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2024-02-06
Data 1. wyd. pol.:
2024-02-06
Liczba stron:
200
Czas czytania
3 godz. 20 min.
Język:
polski
ISBN:
9788383223353
Tagi:
marketing kobiety
Średnia ocen

                9,1 9,1 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
9,1 / 10
11 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
119
63

Na półkach:

Umniejszanie kobiet na wielu poziomach ma się w najlepsze nawet w XXI wieku i autorka tej książki pokazała ogrom sytuacji, które są tego przykładem. Z niektórych zdawałam sobie sprawę, ale nie zastanawiałam się nad nimi na co dzień. Natomiast część kwestii naprawdę mnie zaskoczyła… i sfrustrowała.

Prawie każdy rozdział tej książki skłania do zastanowienia się, jakie mamy stanowisko w danej kwestii, na przykład:
★ feminatywy;
★ mniejsza płaca dla kobiet na tym samym stanowisku co mężczyzna;
★ sprowadzanie roli kobiet do gospodyń domowych w reklamach i sek*ualizacja tychże reklam (po przemyśleniu tej kwestii, zdałam sobie sprawę, że obecnie reklamy mopów czy proszków do prania nadal są kierowane zwykle do kobiet);
★ wykonywanie większości prac domowych i tych dotyczących opieki nad dziećmi przez matki, które pracują zawodowo tyle samo godzin, co ich małżonkowie;
★ uprzedmiatawiające komentarze wobec kobiet (nawet, jeśli są miłe);
★ uczenie swoich córek, że uroda jest istotna, a bycie grzeczną popłaca (ważny dla mnie temat, bo jestem mamą dwóch dziewczynek i słuchanie tekstów typu „złość piękności szkodzi” czy „jak będziesz się tak zachowywać, to żaden facet cię nie zechce” wywołuje we mnie bunt).

Autorka zamieściła w książce kody QR odsyłające do materiałów, które pokazują, jak wiele marek próbuje walczyć ze stereotypowymi kwestiami dotyczącymi kobiet i promuje treści pokazujące siłę i ważność kobiet. Przy niektórych filmach wzruszenie odbierało mi mowę! ♡

Takie książki są potrzebne. Otwierają oczy, bo na co dzień nie zastanawiamy się nad tym problemem. Ba! – nie zauważamy go, bo przekonania, które były wtłaczane społeczeństwu setki lat, skutecznie przykryły te kwestie kurtyną. A one są, istnieją i dotykają naprawdę dużej liczby kobiet.

Umniejszanie kobiet na wielu poziomach ma się w najlepsze nawet w XXI wieku i autorka tej książki pokazała ogrom sytuacji, które są tego przykładem. Z niektórych zdawałam sobie sprawę, ale nie zastanawiałam się nad nimi na co dzień. Natomiast część kwestii naprawdę mnie zaskoczyła… i sfrustrowała.

Prawie każdy rozdział tej książki skłania do zastanowienia się, jakie mamy...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    12
  • Chcę przeczytać
    10
  • Posiadam
    3
  • Teraz czytam
    1
  • Samodzielne
    1
  • Popularnonaukowe
    1
  • Od wydawnictw / Recenzyjne
    1

Cytaty

Więcej
Justyna Bakalarska-Stankiewicz Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także