Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm

Okładka książki Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm
Andy Wibbels Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Blogwild!: A Guide for Small Business Blogging
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2007-03-08
Data 1. wyd. pol.:
2007-03-08
Język:
polski
ISBN:
8324605347
Tłumacz:
Małgorzata Głogowska
Tagi:
poradnik firma blog
Średnia ocen

                5,5 5,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,5 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
955
868

Na półkach:

Polacy założyli na rozmaitych Onetach, Wirtualnych Polskach i innych takich, prawdopodobnie ponad milion blogów. Gdyby 1% z nich prowadzony był systematycznie i miał dla potencjalnych czytelników jakąś wartość, to bylibyśmy blogową potęgą na świecie. Niestety – tak nie jest.

Czemu setki tysięcy ludzi zakłada blogi i porzuca je po kilku tygodniach? Między innymi dlatego, że nie wiedzą, jak to zrobić sensownie, w sposób atrakcyjny i jak przyciągnąć do swojego bloga czytelników.

Na takie i dziesiątki podobnych pytań daje odpowiedzi, propozycje, sugestie, rady i wskazówki Andy Wibbels – bloger można by rzec zawodowy.

Czemu podtytuł książki brzmi „Przewodnik dla małych firm”, pozostaje dla mnie zagadką, gdyż jest to średniej klasy, podstawowy przewodnik dla ludzi, którzy chcą założyć bloga zarówno firmowego, jak i zupełnie prywatnego, osobistego, hobbystycznego i jakiegokolwiek innego.

W szczególności można się tu dowiedzieć, czym są blogi, gdzie ich szukać, jak założyć, jak sprawić, żeby były czytane i odnajdywane, jak na blogach zarabiać, itd.

Szkoda tylko, że krok po kroku opisany przykład procedury zakładania i konfigurowania bloga dotyczy strony anglojęzycznej. Poza tym, na mój gust i potrzeby, poradnik jest nieco zbyt ogólny.
 
http://ktowrolexie.blog.onet.pl/
Blog o użytkownikach Rolexów
 
http://christiane-v-f.blog.onet.pl/
Blog o Christiane F. (Christiane Vera Felscherinow)
 
http://blog.tenbit.pl/my-dzieci-z-dworca-zoo
Blog o książce

 

Polacy założyli na rozmaitych Onetach, Wirtualnych Polskach i innych takich, prawdopodobnie ponad milion blogów. Gdyby 1% z nich prowadzony był systematycznie i miał dla potencjalnych czytelników jakąś wartość, to bylibyśmy blogową potęgą na świecie. Niestety – tak nie jest.

Czemu setki tysięcy ludzi zakłada blogi i porzuca je po kilku tygodniach? Między innymi dlatego, że...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    4
  • Przeczytane
    4
  • CONTENT MARKETING
    1
  • 2019
    1
  • 2016
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm


Podobne książki

Przeczytaj także