Podaj dalej czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki

Okładka książki Podaj dalej czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki
Grzegorz Kosson Wydawnictwo: Słowa i Myśli biznes, finanse
304 str. 5 godz. 4 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Słowa i Myśli
Data wydania:
2013-12-05
Data 1. wyd. pol.:
2013-12-05
Liczba stron:
304
Czas czytania
5 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788363566173
Tagi:
marketing storytelling Kosson marka opowieści
Średnia ocen

                6,6 6,6 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Badanie wartości szacunkowych w praktyce rewizji finansowej Anna Staszel, Paweł Zieniuk
Ocena 6,0
Badanie wartoś... Anna Staszel, Paweł...
Okładka książki Świat na sprzedaż. Kulisy dziennikarskiego śledztwa w sprawie handlu zasobami Ziemi Javier Blas, Jack Farchy
Ocena 7,4
Świat na sprze... Javier Blas, Jack F...
Okładka książki Podatki i składki w działalności przedsiębiorców Paweł Felis, Marcin Jamroży, Joanna Szlęzak-Matusewicz
Ocena 7,7
Podatki i skła... Paweł Felis, Marcin...
Okładka książki Bankructwa. Tom 3. Przedsiębiorstwa i konsumenci Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski
Ocena 6,7
Bankructwa. To... Andrzej Tokarski, M...
Okładka książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Mladjenovic Paul, Sudol Ted
Ocena 8,7
Marketing afil... Mladjenovic Paul, S...
Okładka książki Startupowcy. Jak polskie start-upy podbijają świat Krzysztof Domaradzki, Artur Kurasiński
Ocena 7,2
Startupowcy. J... Krzysztof Domaradzk...

Oceny

Średnia ocen
6,6 / 10
12 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
309
58

Na półkach:

Niestety nie dowiedziałam się niczego nowego. Książka przypomina zapisany na kolanie wykład przywódcy sekty, krótkie urywane zdania, które w zamyśle autora miały pewnie dynamizować treść, ale utrudniają czytanie, sprawiają, że czytelnik z trudem może przebrnąć przez kolejne rozdziały. Cytaty Paulo Coelho poprzedzające niektóre rozdziały już kompletnie mnie dobiły.

Niestety nie dowiedziałam się niczego nowego. Książka przypomina zapisany na kolanie wykład przywódcy sekty, krótkie urywane zdania, które w zamyśle autora miały pewnie dynamizować treść, ale utrudniają czytanie, sprawiają, że czytelnik z trudem może przebrnąć przez kolejne rozdziały. Cytaty Paulo Coelho poprzedzające niektóre rozdziały już kompletnie mnie dobiły.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    36
  • Przeczytane
    14
  • Posiadam
    8
  • Reklama
    1
  • CONTENT MARKETING
    1
  • Marketing
    1
  • Priorytetowe - chce przeczytać
    1
  • Do kupienia
    1
  • Rozwój
    1
  • Popularnonaukowe
    1

Cytaty

Więcej
Grzegorz Kosson Podaj dalej czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki Zobacz więcej
Grzegorz Kosson Podaj dalej czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki Zobacz więcej
Grzegorz Kosson Podaj dalej czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także