Internet możliwości

Okładka książki Internet możliwości
Weronika Modzelewska Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
160 str. 2 godz. 40 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2023-05-30
Data 1. wyd. pol.:
2023-05-30
Liczba stron:
160
Czas czytania
2 godz. 40 min.
Język:
polski
ISBN:
9788383221410
Tagi:
marketing biznes internet możliwości przystanek internet weronika modzelewska
Średnia ocen

                7,4 7,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Bankructwa. Tom 3. Przedsiębiorstwa i konsumenci Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski
Ocena 6,7
Bankructwa. To... Andrzej Tokarski, M...
Okładka książki Instalacje fotowoltaiczne w systemie elektroenergetycznym. Jakość dostaw energii elektrycznej. Warunki techniczne przyłączenia instalacji PV Zbigniew Hanzelka, Krzysztof Piątek
Ocena 7,3
Instalacje fot... Zbigniew Hanzelka, ...
Okładka książki Inwestowanie w wartość. Od Grahama do Buffetta Erin Bellissimo, Mark A. Cooper, Bruce C. Greenwald, Judd Kahn, Tano Santos
Ocena 6,6
Inwestowanie w... Erin Bellissimo, Ma...
Okładka książki Świat na sprzedaż. Kulisy dziennikarskiego śledztwa w sprawie handlu zasobami Ziemi Javier Blas, Jack Farchy
Ocena 7,4
Świat na sprze... Javier Blas, Jack F...
Okładka książki Jak zarządzać dużymi projektami Bent Flyvbjerg, Dan Gardner
Ocena 7,3
Jak zarządzać ... Bent Flyvbjerg, Dan...
Okładka książki B2B E-commerce. Podręcznik menedżera Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski
Ocena 8,0
B2B E-commerce... Justyna Skorupska, ...
Okładka książki Badanie wartości szacunkowych w praktyce rewizji finansowej Anna Staszel, Paweł Zieniuk
Ocena 6,0
Badanie wartoś... Anna Staszel, Paweł...

Oceny

Średnia ocen
7,4 / 10
5 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
194
192

Na półkach:

Idealna pozycja dla każdego kto posiada mały lub większy biznes i chciałby dotrzeć do większego grona odbiorców w sieci. Weronika Modzelewska - ekspertka w dziedzinie social mediów, w tym tytule dzieli się swoimi wskazówkami i doświadczeniem nabytym w pracy z różnymi przedsiębiorcami. Autorka bezsprzecznie wie o czym pisze i zna się na temacie e-commerce i marketingu. Książka napisana jest w przystępny sposób i prosta w zrozumieniu. Znajdziemy w niej także miejsca na własne zapiski, schematy do uzupełnienia, pytania pomocnicze, kody QR przekierowujące do większej dawki informacji. Mimo, iż jest to objętościowo cieniutka pozycja to niesie ze sobą wiele cennej wiedzy. Napisana jest w sposób uniwersalny - porady mogą przydać się zarówno osobom sprzedającym w sieci rękodzieło ale też osobom prowadzącym szkolenia online. Każdy tak naprawdę znajdzie tu coś dla siebie i to jest w tej książce genialne. Poza tym pozycja jest pięknie wydana i bogata w interesujące grafiki i ilustracje pomagające zrozumieć poszczególne zagadnienia.

Idealna pozycja dla każdego kto posiada mały lub większy biznes i chciałby dotrzeć do większego grona odbiorców w sieci. Weronika Modzelewska - ekspertka w dziedzinie social mediów, w tym tytule dzieli się swoimi wskazówkami i doświadczeniem nabytym w pracy z różnymi przedsiębiorcami. Autorka bezsprzecznie wie o czym pisze i zna się na temacie e-commerce i marketingu....

więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    10
  • Przeczytane
    6
  • Popularnonaukowe
    1
  • Posiadam
    1
  • Samodzielne
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Internet możliwości


Podobne książki

Przeczytaj także