rozwiń zwiń

Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Okładka książki Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
Brian HalliganDharmesh Shah Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
320 str. 5 godz. 20 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Inbound Marketing: Get Found Using Google, Social Media, and Blogs (The New Rules of Social Media)
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2010-08-01
Data 1. wyd. pol.:
2010-08-01
Liczba stron:
320
Czas czytania
5 godz. 20 min.
Język:
polski
ISBN:
978-83-246-2727-1
Tłumacz:
Bartosz Sałbut
Tagi:
inbound marketing facebook twitter youtube google SEO blog konwersja
Średnia ocen

                6,1 6,1 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,1 / 10
31 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
39
10

Na półkach: ,

Temat bardzo ciekawy, jak najbardziej aktualny. Niestety tutaj przedstawiony bardzo ogólnikowo, pobieżnie, momentami wręcz hasłowo. Dość dobrze czyta się początek ("Błękitny Ocean" wciągnął mnie, nie powiem), potem wyraźny spadek, końcówka momentami interesująca ("lejek", model DARC).

Reasumując, niezła pozycja na początek przygody z inbound marketingiem, jednakże kolejny krok to poszukiwania rozwinięcia zagadnienia na własną już rękę (nie wiem, czy coś wartego uwagi w tym temacie jest na naszym rynku). Oczywiście autorzy - jak to zwykle bywa w przypadku OnePress (submarki Helionu) - sugerują korzystanie z własnych komercyjnych usług i narzędzi (HubSpot). Być może jednak takie właśnie są założenia wydawania tego rodzaju książek - promocja działalności autorów.

Tak czy siak, pozostaje spory niedosyt. Ja bynajmniej takowy odczuwam. A szkoda, bo zapowiadało się naprawdę dobrze.

Temat bardzo ciekawy, jak najbardziej aktualny. Niestety tutaj przedstawiony bardzo ogólnikowo, pobieżnie, momentami wręcz hasłowo. Dość dobrze czyta się początek ("Błękitny Ocean" wciągnął mnie, nie powiem), potem wyraźny spadek, końcówka momentami interesująca ("lejek", model DARC).

Reasumując, niezła pozycja na początek przygody z inbound marketingiem, jednakże kolejny...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    36
  • Chcę przeczytać
    35
  • Posiadam
    16
  • Biznes
    2
  • marketing
    2
  • 2010
    1
  • PORADNIKI i MOTYWACJA
    1
  • 2014
    1
  • Teraz czytam
    1
  • Biznes i poradniki
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także