Doświadczenie APPLE. Tajniki zdobywania niewiarygodnej lojalności klientów

Okładka książki Doświadczenie APPLE. Tajniki zdobywania niewiarygodnej lojalności klientów
Carmine Gallo Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
250 str. 4 godz. 10 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2013-04-01
Data 1. wyd. pol.:
2013-04-01
Liczba stron:
250
Czas czytania
4 godz. 10 min.
Język:
polski
ISBN:
9788377464366
Tagi:
biznes sprzedaż obsługa klienta
Średnia ocen

                7,2 7,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki B2B E-commerce. Podręcznik menedżera Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski
Ocena 8,0
B2B E-commerce... Justyna Skorupska, ...
Okładka książki Podatki i składki w działalności przedsiębiorców Paweł Felis, Marcin Jamroży, Joanna Szlęzak-Matusewicz
Ocena 7,7
Podatki i skła... Paweł Felis, Marcin...
Okładka książki Świat na sprzedaż. Kulisy dziennikarskiego śledztwa w sprawie handlu zasobami Ziemi Javier Blas, Jack Farchy
Ocena 7,4
Świat na sprze... Javier Blas, Jack F...
Okładka książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Mladjenovic Paul, Sudol Ted
Ocena 8,7
Marketing afil... Mladjenovic Paul, S...
Okładka książki Badanie wartości szacunkowych w praktyce rewizji finansowej Anna Staszel, Paweł Zieniuk
Ocena 6,0
Badanie wartoś... Anna Staszel, Paweł...
Okładka książki Inwestowanie w wartość. Od Grahama do Buffetta Erin Bellissimo, Mark A. Cooper, Bruce C. Greenwald, Judd Kahn, Tano Santos
Ocena 6,4
Inwestowanie w... Erin Bellissimo, Ma...
Okładka książki AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu Dariusz Jemielniak, Aleksandra Przegalińska
Ocena 6,4
AI w strategii... Dariusz Jemielniak,...

Oceny

Średnia ocen
7,2 / 10
5 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
41
38

Na półkach:

Książka należy do jednych z przeciętnych- ani dobra, ani zła. Przeczytałam ją ze względu na to, że musiałam na jej podstawie napisać pracę zaliczeniową na studia. Kilka naprawdę cennych uwag dla mnie, czyli początkującego marketingowca i ten sam motyw powtarzający się w tego typu książkach- właściciel naszej marki jest och i ach. Żadnych minusów, same plusy, ale jednak kilku ciekawych faktów dowiedziałam się z tej książki. Nie żałuję, że przeczytałam, ale w mojej prywatnej domowej biblioteczce jej nie chcę.

Książka należy do jednych z przeciętnych- ani dobra, ani zła. Przeczytałam ją ze względu na to, że musiałam na jej podstawie napisać pracę zaliczeniową na studia. Kilka naprawdę cennych uwag dla mnie, czyli początkującego marketingowca i ten sam motyw powtarzający się w tego typu książkach- właściciel naszej marki jest och i ach. Żadnych minusów, same plusy, ale jednak...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    40
  • Przeczytane
    7
  • Posiadam
    4
  • Biznes
    2
  • Klient
    1
  • Wcześniejsze
    1
  • Biografie, dokumenty, eseje
    1
  • Zakupy!
    1
  • W niedalekiej przyszłości
    1
  • Rozwój
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Doświadczenie APPLE. Tajniki zdobywania niewiarygodnej lojalności klientów


Podobne książki

Przeczytaj także