Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych
- Kategoria:
- popularnonaukowa
- Tytuł oryginału:
- Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2010-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2010-01-01
- Liczba stron:
- 600
- Czas czytania
- 10 godz. 0 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 978-83-246-26-496
- Tłumacz:
- Mikołaj Szczepaniak
- Tagi:
- internet komputery informatyka analityka analityka internetowa
Ta książka odpowiada na cztery pytania egzystencjalne:
Co?
Ile?
Dlaczego?
Co dalej?
Web Analytics 2.0 całkowicie zmienia dotychczasowy sposób obróbki danych o witrynach internetowych. Pozwala Ci odkryć wpływ i wartość ekonomiczną Twojej witryny na podstawie ścisłych, precyzyjnie zdefiniowanych analiz. Pomaga w podejmowaniu działań zależnych od głosu klienta oraz otwiera na korzystanie z potencjału eksperymentów ? to zaś gwarantuje szybsze zmienianie nietrafionych decyzji. Stwarza też możliwość wyjścia poza ramy własnych danych i stosowania metod analizy konkurencyjności jako sposobu odkrywania mocnych oraz słabych punktów konkurentów.
Jeśli chcesz wiedzieć, jak sprawnie mierzyć, trafnie analizować i radzić sobie z błyskawicznie ewoluującymi technologiami oraz trendami ? w tym z serwisami społecznościowymi, zapisami wideo, technologiami mobilnymi czy metodami doboru treści pod kątem klienta ? lider analityki internetowej poprowadzi Cię przez model nowej generacji, analitykę internetową 2.0!
Pozycja obowiązkowa dla każdego profesjonalisty pracującego w świecie witryn internetowych.
Optymalna strategia doboru narzędzi wspierających analitykę internetową.
Analizy przepływu użytkowników ? osiem kluczowych miar witryny internetowej.
Zasady i metody korzystania z danych jakościowych.
Problem wyboru dostawcy rozwiązań w zakresie badań online.
Nowe rozwiązania w zakresie badania odczuć użytkowników.
Szybsze odkrywanie niepowodzeń: uwalnianie potencjału testów i eksperymentów.
Analiza konkurencyjności, ruchu na witrynach internetowych i zachowań użytkowników wyszukiwarek.
Nowe formy analiz: portale społecznościowe, serwisy mobilne i treści wideo.
Optymalne rozwiązania problemu ukrytych pułapek analityki internetowej.
Często porównuję analitykę internetową do Angeliny Jolie ? samo to zestawienie pokazuje, jak seksowna, silna i dobra jest analityka internetowa. Jestem pewien, że gdzieś w połowie lektury tej książki zrozumiesz i zaczniesz podzielać moją opinię.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 19
- 12
- 9
- 7
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Wartościowa książka i łatwo przyswajalna wiedza, której jedynym mankamentem jest to, że wraz z upływem lat stopniowo traci swój potencjał z racji przedawnienia się pewnych, zawartych w niej informacji.
Wartościowa książka i łatwo przyswajalna wiedza, której jedynym mankamentem jest to, że wraz z upływem lat stopniowo traci swój potencjał z racji przedawnienia się pewnych, zawartych w niej informacji.
Pokaż mimo to