Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych

Avinash Kaushik Wydawnictwo: Helion popularnonaukowa
600 str.
Tytuł oryginału:
Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity
Data wydania:
2010-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2010-01-01
Liczba stron:
600
Język:
polski
ISBN:
978-83-246-26-496
Tłumacz:
Mikołaj Szczepaniak
Wydawnictwo:
Helion
Tagi:
internet komputery informatyka analityka analityka internetowa
Tytuł oryginału:
Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity
Kategoria:
popularnonaukowa
Data wydania:
2010-01-01
Liczba stron:
600
Język:
polski
ISBN:
978-83-246-26-496
Tłumacz:
Mikołaj Szczepaniak
Tagi:
internet komputery informatyka analityka analityka internetowa
Średnia ocen
8,0 / 10
7 ocen 2 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
8,0 / 10
7 ocen
Twoja ocena
0 / 10
Reklama

Opinie [2]

Sortuj:
55
8

Na półkach: ,

Jest to jedna z pierwszych książek, które powinien przerobić nie tylko analityk internetowy, lecz w ogóle każdy zajmujący się zawodowo internetem. Wiedza obowiązkowa, przekazana przystępnie - autorowi udało się dać czytelnikowi wiedzę poniekąd będącą "czarną magią" w sposób bardzo łatwy do zrozumienia.

Jednakże trzeba (!) do pewnych kwestii przedstawionych w książce...

więcej Pokaż mimo to

132
7

Na półkach: ,

Wartościowa książka i łatwo przyswajalna wiedza, której jedynym mankamentem jest to, że wraz z upływem lat stopniowo traci swój potencjał z racji przedawnienia się pewnych, zawartych w niej informacji.

Pokaż mimo to

Reklama

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    20
  • Posiadam
    11
  • Przeczytane
    8
  • Teraz czytam
    5
  • PROGRAMOWANIE
    1
  • PDF
    1
  • Marketing internetowy - Literatura obowiązkowa
    1
  • E-Business
    1
  • Web Analytics
    1
  • Web analytics
    1

Cytaty

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd