Pomiar marketingu i sprzedaży

Okładka książki Pomiar marketingu i sprzedaży Aleksandra Kaniewska-Sęba
Okładka książki Pomiar marketingu i sprzedaży
Aleksandra Kaniewska-Sęba Wydawnictwo: Wydawnictwo Nieoczywiste biznes, finanse
311 str. 5 godz. 11 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Nieoczywiste
Data wydania:
2018-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2018-01-01
Liczba stron:
311
Czas czytania
5 godz. 11 min.
Język:
polski
ISBN:
9788363391232
Średnia ocen

10,0 10,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Badania marketingowe na rynku business-to-business Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński, Bogna Pilarczyk
Ocena 0,0
Badania market... Aleksandra Kaniewsk...

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Inwestowanie w wartość. Od Grahama do Buffetta Erin Bellissimo, Mark A. Cooper, Bruce C. Greenwald, Judd Kahn, Tano Santos
Ocena 6,4
Inwestowanie w... Erin Bellissimo, Ma...
Okładka książki Jak zarządzać dużymi projektami Bent Flyvbjerg, Dan Gardner
Ocena 7,3
Jak zarządzać ... Bent Flyvbjerg, Dan...
Okładka książki Badanie wartości szacunkowych w praktyce rewizji finansowej Anna Staszel, Paweł Zieniuk
Ocena 6,0
Badanie wartoś... Anna Staszel, Paweł...
Okładka książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Mladjenovic Paul, Sudol Ted
Ocena 8,7
Marketing afil... Mladjenovic Paul, S...
Okładka książki Instalacje fotowoltaiczne w systemie elektroenergetycznym. Jakość dostaw energii elektrycznej. Warunki techniczne przyłączenia instalacji PV Zbigniew Hanzelka, Krzysztof Piątek
Ocena 7,3
Instalacje fot... Zbigniew Hanzelka, ...
Okładka książki Bankructwa. Tom 3. Przedsiębiorstwa i konsumenci Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski
Ocena 6,7
Bankructwa. To... Andrzej Tokarski, M...
Okładka książki B2B E-commerce. Podręcznik menedżera Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski
Ocena 8,0
B2B E-commerce... Justyna Skorupska, ...

Oceny

Średnia ocen
10,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
110
31

Na półkach:

Genialne! Najlepsza książka z zakresu marketingu i zarządzania, jaką czytałam! Pierwsza książka marketingowa z czystym mięsem, a nie lelum-polelum. Bardzo szczegółowa, ale nie za szczegółowa :) Jak prognozować rozwój rynku. Metody analizy sprzedaży. Zarządzanie relacjami z klientem. Budowanie oferty, metody ustalania ceny. Świadomość marki i metody pomiaru. Techniki badawcze. Pozycja obowiązkowa dla każdego eksperta ds. markeringu. Pozwala dobrze rozeznać się w różnych przenikajacych się dziedzinach okołomarketingowych. Niby B2B, ale te działania są w dużej mierze takie same, więc B2C też dotyczy.

Genialne! Najlepsza książka z zakresu marketingu i zarządzania, jaką czytałam! Pierwsza książka marketingowa z czystym mięsem, a nie lelum-polelum. Bardzo szczegółowa, ale nie za szczegółowa :) Jak prognozować rozwój rynku. Metody analizy sprzedaży. Zarządzanie relacjami z klientem. Budowanie oferty, metody ustalania ceny. Świadomość marki i metody pomiaru. Techniki...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Pomiar marketingu i sprzedaży


Podobne książki

Przeczytaj także