Sponsoring seksualny – od transakcji do intymności. Socjologiczna analiza zjawiska

Okładka książki Sponsoring seksualny – od transakcji do intymności. Socjologiczna analiza zjawiska Małgorzata Kozioł
Okładka książki Sponsoring seksualny – od transakcji do intymności. Socjologiczna analiza zjawiska
Małgorzata Kozioł Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
266 str. 4 godz. 26 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Wydawnictwo:
Oficyna Wydawnicza Impuls
Data wydania:
2021-07-10
Data 1. wyd. pol.:
2021-07-10
Liczba stron:
266
Czas czytania
4 godz. 26 min.
Język:
polski
ISBN:
9788380959781
Tagi:
sponsoring socjologia seks monografia
Średnia ocen

9,2 9,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
9,2 / 10
5 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
1059
241

Na półkach:

W naukach społecznych (a także szeroko pojętej humanistyce) w nurcie tego, co mainstreamowe i modne, łatwo pominąć to, co istotne i ważne, bo w jakimś sensie ukryte. A w tym właśnie, co dzieje się podskórnie, w tym, co zasłonięte przed ciekawskimi spojrzeniami – niejednokrotnie pulsuje życie społeczne. Wyparte, niechciane, często kalające wyidealizowany obraz społeczeństwa.

Małgorzata Kozioł w książce Sponsoring seksualny – od transakcji do intymności. Socjologiczna analiza zjawiska do marginesów życia społecznego skutecznie dociera, co wymaga nie tylko wiedzy socjologicznej, ale także szczególnych umiejętności komunikacyjnych, pozwalających pozyskać rozmówców i skłonić ich do szczerego wywiadu na tematy, które wciąż w społecznej świadomości funkcjonują jako tabu: seks, intymność i pieniądze.

Autorka dociera do tych sfer życia społecznego, które zwykle się przemilcza lub potępia, oraz podejmuje wysiłek zrozumienia fenomenu sponsoringu seksualnego. Robi to w szerokim kontekście historycznym i społecznym, wykazując się doskonałą znajomością zagadnienia. Na uwagę zasługuje również to, że stroni od łatwych ocen, a do problemu podchodzi jak socjolog, chociaż – co cenne – czasami stara się patrzeć na świat oczami swoich rozmówców.

Czytelnik dostaje do ręki rzetelne studium o wciąż bardzo mało znanym i opisanym w literaturze zjawisku, jakim jest sponsoring seksualny w Polsce.

dr hab. Urszula Kusio, prof. UMCS

W naukach społecznych (a także szeroko pojętej humanistyce) w nurcie tego, co mainstreamowe i modne, łatwo pominąć to, co istotne i ważne, bo w jakimś sensie ukryte. A w tym właśnie, co dzieje się podskórnie, w tym, co zasłonięte przed ciekawskimi spojrzeniami – niejednokrotnie pulsuje życie społeczne. Wyparte, niechciane, często kalające wyidealizowany obraz...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    47
  • Przeczytane
    6
  • Ulubione
    1
  • Socjologia
    1
  • Do kupienia
    1
  • 🎓 Popularnonaukowe, naukowe
    1
  • 💏 Prostytucja, prostytutki, domy publiczne
    1
  • Seksy
    1
  • NwB
    1
  • Przeczytam 100 książek w 2022
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także