Neuromarka. Sprzedawaj skuteczniej

Okładka książki Neuromarka. Sprzedawaj skuteczniej Agnieszka Siemińska
Okładka książki Neuromarka. Sprzedawaj skuteczniej
Agnieszka Siemińska Wydawnictwo: Neuromarka biznes, finanse
304 str. 5 godz. 4 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Neuromarka
Data wydania:
2021-05-10
Data 1. wyd. pol.:
2021-05-10
Liczba stron:
304
Czas czytania
5 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788396106407
Tagi:
marketing neuromarketing sprzedaż storytelling
Średnia ocen

8,6 8,6 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
8,6 / 10
8 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
402
201

Na półkach:

Fantastyczna książka, która serwując najnowszą wiedzę z marketingu i sprzedaży zachowuje trudny, lecz tu doskonale wyważony balans miedzy kwestiami komunikacji i promocji a
właśnie sprzedażą, do której ostatecznie powinny one prowadzić. Całość obficie ugarnirowana smakowitą wiedzą z psychologii człowieka i socjologii zachowań grupowych. BRAĆ!

Fantastyczna książka, która serwując najnowszą wiedzę z marketingu i sprzedaży zachowuje trudny, lecz tu doskonale wyważony balans miedzy kwestiami komunikacji i promocji a
właśnie sprzedażą, do której ostatecznie powinny one prowadzić. Całość obficie ugarnirowana smakowitą wiedzą z psychologii człowieka i socjologii zachowań grupowych. BRAĆ!

Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Ta książka to bardzo ciekawy sposób przedstawienia tego jak przez szereg lat kształtowały i obecnie kształtują się nasze wybory. Niby będąc świadomym konsumentem wiem dlaczego podejmowane decyzje wyglądają tak a nie inaczej, a jednak bardzo wiele treści z książki była dla mnie zaskakująca. Zdecydowanie polecam każdemu! :)

Ta książka to bardzo ciekawy sposób przedstawienia tego jak przez szereg lat kształtowały i obecnie kształtują się nasze wybory. Niby będąc świadomym konsumentem wiem dlaczego podejmowane decyzje wyglądają tak a nie inaczej, a jednak bardzo wiele treści z książki była dla mnie zaskakująca. Zdecydowanie polecam każdemu! :)

Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Po latach czytania coraz rzadziej zdarza się, żeby książka całkowicie przewartościowała mój sposób myślenia na jakiś temat. Kiedy natknąłem się na LinkedIn na książkę Agnieszki Siemińskiej „Neuromarka” od razu zapałałem chęcią posiadania jej w swojej bibiloteczce, a kiedy dotarła wreszcie do mojego domu otworzyłem ją z ciekawości i przez wiele godzin nie mogłem przestać czytać.

Obietnica, którą sama autorka zachęca nas przy zakupie, mówiąca że książkę czyta się, jak kryminał, jest jak najbardziej trafiona. Każdy z rozdziałów otwierał przede mną świat tajemnic ludzkiego mózgu w kontekście mechanizmów sprzedaży, które działają na niego we współczesnym świecie. Dodatkowym atutem jest fakt, że jako laik w kwestii sprzedaży zrozumiałem absolutnie każde słowo.

Rynek literatury popularno-naukowej od lat obfituje w kolejne doskonałe pozycje, które przełamują stereotypy i uczą nas patrzeć na rzeczywistość przez pryzmat zupełnie nowych odkryć. „Neuromarka” z całą pewnością do nich należy.

Po latach czytania coraz rzadziej zdarza się, żeby książka całkowicie przewartościowała mój sposób myślenia na jakiś temat. Kiedy natknąłem się na LinkedIn na książkę Agnieszki Siemińskiej „Neuromarka” od razu zapałałem chęcią posiadania jej w swojej bibiloteczce, a kiedy dotarła wreszcie do mojego domu otworzyłem ją z ciekawości i przez wiele godzin nie mogłem przestać...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Neuromarka to wyjątkowa lektura. Autorka prowadzi z czytelnikiem arcyciekawy dialog, przywołując przy tym trafne przykłady z zastosowania wiedzy z zakresu neuromarketingu w komunikacji konkretnych marek na rynku. Bogate odwołanie do źródeł i badań pozwala zrozumieć kulisy zachowań konsumenckich. Biorąc pod uwagę debiut literacki - autorka zdradza niewątpliwy talent i wyjątkowo odpowiada nam na swoje "dlaczego". Ta książka z każdym rozdziałem uzależnia jak esencjonalne poranne espresso!

Neuromarka to wyjątkowa lektura. Autorka prowadzi z czytelnikiem arcyciekawy dialog, przywołując przy tym trafne przykłady z zastosowania wiedzy z zakresu neuromarketingu w komunikacji konkretnych marek na rynku. Bogate odwołanie do źródeł i badań pozwala zrozumieć kulisy zachowań konsumenckich. Biorąc pod uwagę debiut literacki - autorka zdradza niewątpliwy talent i...

więcej Pokaż mimo to

avatar
8
6

Na półkach:

Książkę "Neuromarka" polecam każdemu kto chciałby znaleźć klucz do tego jak konsumencji podejmują decyzje.
W pasjonujący sposób przedstawia ona syntezę obecnego stanu wiedzy z zakresu neuronauki, ekonomii behawioralnej i innych dyscyplin pokrewnych starających się zgłębić tajniki działania ludzkiego umysłu.
W bardzo spójny sposób przedstawia też jakie działania podejmować i jakich narzędzi używać aby marka była dostrzegana, przekonująca i aby była ostatecznie wybierana przez klientów.
Ta książka to także manifest filozofii budowania biznesu w oparciu o głębokie zrozumienie potrzeb klienta jako człowieka i dostarczeniu mu produktu bardziej dotrzegalnego, bardziej wiarygodnego i lepiej adresującego potrzebę niż produkty konkurencji.
Książka jest bogata w wiele przykładów z rynku polskiego oraz praktycznych narzędzi dla wspomagania sprzedaży.
Niezwykle solidne opracowanie źródeł pozwala także na łatwy dostęp do szerszych informacji lub wyników badań naukowych z wybranej dziedziny czy zagadnienia.

Książkę "Neuromarka" polecam każdemu kto chciałby znaleźć klucz do tego jak konsumencji podejmują decyzje.
W pasjonujący sposób przedstawia ona syntezę obecnego stanu wiedzy z zakresu neuronauki, ekonomii behawioralnej i innych dyscyplin pokrewnych starających się zgłębić tajniki działania ludzkiego umysłu.
W bardzo spójny sposób przedstawia też jakie działania podejmować i...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    39
  • Przeczytane
    11
  • Teraz czytam
    3
  • 2021
    1
  • Marketing
    1
  • Posiadam
    1
  • Do kupienia
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Neuromarka. Sprzedawaj skuteczniej


Podobne książki

Przeczytaj także