Jak upadają giganciI dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddają

Jim Collins Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
224 str. 3 godz. 44 min.
Tytuł oryginału:
How the Mighty Fall: And Why Some Companies Never Give In
Data wydania:
2015-11-20
Data 1. wyd. pol.:
2015-11-20
Data 1. wydania:
2009-05-19
Liczba stron:
224
Język:
polski
ISBN:
9788377469149
Wydawnictwo:
MT Biznes
Tagi:
ekonomia gospodarka firmy
Tytuł oryginału:
How the Mighty Fall: And Why Some Companies Never Give In
Wydawnictwo:
MT Biznes
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2015-11-20
Liczba stron:
224
Czas czytania
3 godz. 44 min.
Język:
polski
ISBN:
9788377469149
Tagi:
ekonomia gospodarka firmy
Średnia ocen
6,9 / 10

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Okładka książki Wielcy z wyboru Jim Collins, Morten Hansen
Ocena 7,7
Wielcy z wyboru Jim Collins, Morten...
Okładka książki O przywodztwie. 10 idei HBR Jim Collins, Peter F. Drucker, Robert Goffee, Daniel Goleman, Gareth Jones, Peter M. Senge, Robert J. Thomas
Ocena 7,7
O przywodztwie... Jim Collins, Peter ...

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
6,9 / 10
9 ocen
Twoja ocena
0 / 10
Reklama

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
390
65

Na półkach:

Aby zrozumieć tę książkę warto przeczytać poprzednie pozycje autora, czyli "Od dobrego do wielkiego" oraz "Wizjonerskie organizacje". Książka sama w sobie bardzo merytoryczna, dobrze napisana i wypełniona wartościowymi informacjami, które każda firma powinna, a wręcz musi przyswoić jeżeli nie chce wpaść w spiralę chaosu i złych decyzji. Polecam!

Pokaż mimo to

234
32

Na półkach: ,

Bardzo skrupulatne, oparte na wiarygodnych i kilkuletnich badaniach wskazówki dla przedsiębiorców - zarówno dla tych, którzy planują rozpocząć swoją przygodę z firmą jak i tych siedzących już dłużej w biznesie by uchronić swą działalność przed upadkiem, co może go spowodować, jak czynić dobrze i nie popełniać częstych błędów. Napisane prosto, zwięźle i na temat. Po każdym...

więcej Pokaż mimo to

977
764

Na półkach:

Kolejna dobra ksiazka Jimma Collinsa. Dlaczego ksiazki Jima Collinsa sa dobre? Oprocz tego, ze wysuwa dosc oryginalne tezy i terorie, to po prostu odrabia porzadnie zadanie domowe. Kazda ksiazka Jimma collinsa, w tym i ta, oparta jest na dosc szczegolowych badaniach empirycznych. W tej ksiazce nie ma wodolejstwa. Wszystko oparte jest na empirii. Oczywiscie, ksiazka bogata...

więcej Pokaż mimo to

Reklama

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    76
  • Przeczytane
    9
  • Posiadam
    5
  • Business
    2
  • Biznes
    1
  • Teraz czytam
    1
  • Ekonomia
    1
  • DO KUPIENIA
    1
  • Chcę kupić
    1
  • Biznes - ogólne
    1

Cytaty

Mogą Cię zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd