Jak zwiększyć sprzedaż wody butelkowanej w restauracji?
Niniejsza książka zawiera kilka prostych sposobów jak zwiększyć przychody restauracji ze sprzedaży wody. Udowodnimy Ci, dlaczego woda w butelce jest lepsza od wody z kranu. Nauczymy Cię, w jakich sytuacjach proponować wodę. Dzięki tej książce zdobędziesz wiedzę, jak za pomocą sprzedaży sugestywnej zwiększyć sprzedaż wody butelkowanej! Anna Tomalik — od 10 lat działa w branży hotelarsko-gastronomicznej. Specjalizuje się w działaniach z zakresu sprzedaży, marketingu, zarządzania i optymalizacji kosztów. Otrzymała «The Spirit to Serve» za wyjątkową jakość obsługi klienta od J.W. Marriott. Agata Limanówka — praktyk i psycholog biznesu, trener rozwoju osobistego, mentor i coach ICF. Pracuje z klientami indywidualnymi i korporacjami, specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży, autoprezentacji i radzenia sobie ze stresem.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Jak zwiększyć sprzedaż wody butelkowanej w restauracji?
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Choć książka może wydawać się mało obszerna i dotyczy tematu wody to bardzo kompleksowo podchodzi do sprzedaży tego trunku. Zawiera przykłady i rozwiązania poparte wiedzą naukową. Myślę, że szybka lektura na kilkanaście minut może dać rewelacyjne efekty sprzedażowe i podniesienie prestiż baru czy restauracji.
Choć książka może wydawać się mało obszerna i dotyczy tematu wody to bardzo kompleksowo podchodzi do sprzedaży tego trunku. Zawiera przykłady i rozwiązania poparte wiedzą naukową. Myślę, że szybka lektura na kilkanaście minut może dać rewelacyjne efekty sprzedażowe i podniesienie prestiż baru czy restauracji.
Pokaż mimo to