Rekiny biznesu w mediach. Sztuka kreowania profilu publicznego

Aleksandra Ślifirska Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN biznes, finanse
212 str.
Data wydania:
2016-02-17
Data 1. wyd. pol.:
2016-02-17
Liczba stron:
212
Język:
polski
ISBN:
9788301183585
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Tagi:
marka osobista profil publiczny biznes ekonomia popularnonaukowa wywiad
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2016-02-17
Liczba stron:
212
Język:
polski
ISBN:
9788301183585
Tagi:
marka osobista profil publiczny biznes ekonomia popularnonaukowa wywiad
Średnia ocen
10,0 / 10
1 ocen 1 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
10,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10
Reklama

Opinie [1]

Sortuj:
1144
164

Na półkach: , , ,

Długo szukałam profesjonalnej, ale zarazem ciekawej książki o budowaniu profilu publicznego. Większość pozycji była kalką utartych sloganów, nie wyróżniała się niczym oryginalnym. „Rekiny biznesu w mediach” to książka bardzo praktyczna i inspirująca. Opiera się na wiedzy osób pracujących w branży, mających doświadczenie, charyzmę i silną oraz rozpoznawalną markę. To...

więcej Pokaż mimo to

Reklama

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    9
  • Posiadam
    1
  • Ulubione
    1
  • Książki z Trójki
    1
  • Zrecenzowane
    1
  • Przeczytane
    1

Cytaty

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd