Rekiny biznesu w mediach. Sztuka kreowania profilu publicznego

Okładka książki Rekiny biznesu w mediach. Sztuka kreowania profilu publicznego
Aleksandra Ślifirska Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN biznes, finanse
212 str. 3 godz. 32 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2016-02-17
Data 1. wyd. pol.:
2016-02-17
Liczba stron:
212
Czas czytania
3 godz. 32 min.
Język:
polski
ISBN:
9788301183585
Tagi:
marka osobista profil publiczny biznes ekonomia popularnonaukowa wywiad
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
10,0 10,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
10,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
1161
164

Na półkach: , , ,

Długo szukałam profesjonalnej, ale zarazem ciekawej książki o budowaniu profilu publicznego. Większość pozycji była kalką utartych sloganów, nie wyróżniała się niczym oryginalnym. „Rekiny biznesu w mediach” to książka bardzo praktyczna i inspirująca. Opiera się na wiedzy osób pracujących w branży, mających doświadczenie, charyzmę i silną oraz rozpoznawalną markę. To istotne, aby wiedza nie była tylko teoretyczna. Na własnym przykładzie wiem, że nie lubię uczyć się z definicji, o wiele bardziej wolę realne case study.

„Rekiny biznesu” są kontynuacją bestsellera PWN z 2014 roku – „Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów”.

Autorka książki, Aleksandra Ślifirska miała trudne zadanie – musiała zdobyć zaufanie swoich rozmówców. Myślę, że odniosła sukces. Pozycja ta pełna jest porad, ćwiczeń, cytatów, schematów oraz łatwych do zapamiętania grafik.

Książka to rodzaj poradnika. Dotyczy kreowania profilu publicznego, jak i budowania pozycji lidera w mediach oraz w swojej branży. Po „Rekiny biznesu w mediach” powinien sięgnąć każdy, kto chce wystartować ze swoim start-upem. Odbiorcami książki nie są tylko osoby pracujące, budujące swój biznes, ale również każdy początkujący — jako już prawie absolwentka coraz chętniej sięgam po tytuły, które pomogą mi w zaplanowaniu swojej przyszłości.

Co znajdziecie w tej książce? Pierwszy rozdział to część teoretyczna, zatytułowana „Humanistyka wizerunku”. To wstęp objaśniający, dlaczego ważne jest budowanie swojej marki osobistej oraz własnego wizerunku. Kolejne strony to już głębsze wody, bo pojawia się część bardziej praktyczna, podzielona na słowa klucze: słuchanie, wolność, innowacja, otwartość, piękno, spójność, zmiana, konsekwencja, inspiracja. W każdym rozdziale poznacie konkretną sylwetkę znanej osoby. Na końcu znajduje się część z ćwiczeniami, które pozwolą wykreować własny profil publiczny.

Autorka przeprowadziła wywiady z takimi osobami jak:

• dr Henryką Bochniarz, ekonomistką, współtwórczynią Kongresu Kobiet, liderką polskich przedsiębiorców, jedną z najbardziej wpływowych kobiet w Polsce,

• Piotrem Voelkelem, przedsiębiorcą, współwłaścicielem Grupy Kapitałowej VOX, znawcy dizajnu i mecenasem sztuki,

• Rafałem Brzoską, prezesem spółki giełdowej Integer.pl, twórcą paczkomatów,

• dr Ireną Eris, doktorem farmacji, założycielką Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris,

• Jackiem Santorskim, psychologiem społecznym, zdrowia i biznesu, twórcą Akademii Psychologii Przywództwa,

• Rafałem Bauerem, autorem bloga „O biznesie bez ściemy”,

• Jarosławem Zagórowskim, byłym prezesem Jastrzębskiej Spółki Węglowej SA,

• Joanną Przytakiewicz, dyrektorką artystyczną marki La Mania.

Kocham literaturę, a więc byłam mile zaskoczona, gdy w „Rekinach…” znalazłam wiele cytatów i odniesień do książek! I to cytaty z klasyków! Autorka udowadnia, że pisząc o biznesie, istotne mogą być słowa i literatura. Ślifirska podkreśla, że nie lubi pozycji typu „Jak zarobić pierwszy milion”. Ja też nie gustuję w tego typu książkach. Dlatego bardzo cieszę się, że na rynku polskim pojawiły się „Rekiny biznesu w mediach”. Są niczym powiew świeżego powietrza wśród wszystkich przeintelektualizowanych książkach, które obiecują wszystko, a dają nic.

Czytaj dalej na stronie: http://recenzentkaksiazek.blog.pl/2016/04/23/rekiny-biznesu-w-mediach-sztuka-tworzenia-profilu-publicznego-aleksandra-slifirska-wyrusz-na-szerokie-oceany/

Długo szukałam profesjonalnej, ale zarazem ciekawej książki o budowaniu profilu publicznego. Większość pozycji była kalką utartych sloganów, nie wyróżniała się niczym oryginalnym. „Rekiny biznesu w mediach” to książka bardzo praktyczna i inspirująca. Opiera się na wiedzy osób pracujących w branży, mających doświadczenie, charyzmę i silną oraz rozpoznawalną markę. To...

więcej Pokaż mimo to

6
Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Rekiny biznesu w mediach. Sztuka kreowania profilu publicznego


Reklama
zgłoś błąd