rozwińzwiń

Strategia Błękitnego Oceanu

Okładka książki Strategia Błękitnego Oceanu W. Chan Kim
Okładka książki Strategia Błękitnego Oceanu
W. Chan Kim Wydawnictwo: MT Biznes poradniki
15 str. 15 min.
Kategoria:
poradniki
Tytuł oryginału:
Blue Ocean Strategy
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2005-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2005-01-01
Liczba stron:
15
Czas czytania
15 min.
Język:
polski
ISBN:
8388970364
Średnia ocen

7,2 7,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Strategia błękitnego oceanu. Przemiana. Sukcesy i porażki firm dokonujących przemiany błękitnego oceanu Renee Mauborgne, W. Chan Kim
Ocena 0,0
Strategia błęk... Renee Mauborgne, W....
Okładka książki Przemiana błękitnego oceanu Renee Mauborgne, W. Chan Kim
Ocena 5,6
Przemiana błęk... Renee Mauborgne, W....
Okładka książki Strategia błękitnego oceanu. Początek Renee Mauborgne, W. Chan Kim
Ocena 7,3
Strategia błęk... Renee Mauborgne, W....
Okładka książki O zarządzaniu ludźmi. 10 Idei HBR. Jean-Louis Barsoux, Max H. Bazerman, Marcus Buckingham, Clayton M. Christensen, Daniel Goleman, Jon R. Katzenbach, John P. Kotter, Jean-Francois Manzoni, Douglas K. Smith, W. Chan Kim
Ocena 7,1
O zarządzaniu ... Jean-Louis Barsoux,...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,2 / 10
149 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
101
6

Na półkach:

Książka napisana przesadnie wyszukanym językiem a jej treść pomimo świetnego przekazu jest zbyt rozległa i przepełniona naukowym żargonem.
Książkę można podsumować jednym zdaniem.
Bądź innowacyjny ale niech ta innowacja niesie praktyczna użyteczność dla klienta, wówczas nie będziesz mieć konkurencji bo stworzysz nowy rynek.

Książka napisana przesadnie wyszukanym językiem a jej treść pomimo świetnego przekazu jest zbyt rozległa i przepełniona naukowym żargonem.
Książkę można podsumować jednym zdaniem.
Bądź innowacyjny ale niech ta innowacja niesie praktyczna użyteczność dla klienta, wówczas nie będziesz mieć konkurencji bo stworzysz nowy rynek.

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
419
391

Na półkach:

Pozycja warta Oscara, nobla marketingowego. Być może wiedza nie jest tak rewolucyjna, jak kiedyś ale dalej aktualna. Przetrwała dekadę i przetrwa następną. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich praktyków biznesowych. Teoretyków także.

Pozycja warta Oscara, nobla marketingowego. Być może wiedza nie jest tak rewolucyjna, jak kiedyś ale dalej aktualna. Przetrwała dekadę i przetrwa następną. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich praktyków biznesowych. Teoretyków także.

Pokaż mimo to

avatar
863
850

Na półkach: , ,

Bardzo wartościowa pozycja dla biznesu. Pozwala spojrzeć na prowadzoną działalność spoza utartych i sprawdzonych schematów i poszukiwać rozwiązań, które pozwolą poszerzyć posiadany już rynek. Książka jest odkrywcza głównie przez swoją główną tezę czyli nie walcz z konkurencją na wspólnym rynku ale próbuj ten rynek poszerzać znajdując nowych klientów dla nowych produktów/usług – ale cały czas tożsamych z produktem głównym. Przedefiluj siebie. Zasadnicza część książki powtarza jednak treści już znane i jest bardzo szczegółowym rozwinięciem głównej tezy. Książka zbudowana w oparciu o szereg casów jak Ford, Departament Obrony USA, Nowojorska policja i wiele innych. Warta przeczytania!

Bardzo wartościowa pozycja dla biznesu. Pozwala spojrzeć na prowadzoną działalność spoza utartych i sprawdzonych schematów i poszukiwać rozwiązań, które pozwolą poszerzyć posiadany już rynek. Książka jest odkrywcza głównie przez swoją główną tezę czyli nie walcz z konkurencją na wspólnym rynku ale próbuj ten rynek poszerzać znajdując nowych klientów dla nowych...

więcej Pokaż mimo to

avatar
108
45

Na półkach:

Bardzo ciekawe spojrzenie na szukanie niszy w biznesie i nie kopanie się z konkurencją.

Bardzo ciekawe spojrzenie na szukanie niszy w biznesie i nie kopanie się z konkurencją.

Pokaż mimo to

avatar
96
34

Na półkach:

Książka rzeczowa, przedstawiająca ciekawe podejście, poparte rzetelną analizą. Jeśli myślisz nad otwarciem biznesu musisz ją przeczytać.

Książka rzeczowa, przedstawiająca ciekawe podejście, poparte rzetelną analizą. Jeśli myślisz nad otwarciem biznesu musisz ją przeczytać.

Pokaż mimo to

avatar
88
28

Na półkach:

Krok do przodu w zastanym myśleniu o rozwoju firmy. Niby nic odkrywczego ale "daje kopa" , mnie pomogła się otworzyć.

Krok do przodu w zastanym myśleniu o rozwoju firmy. Niby nic odkrywczego ale "daje kopa" , mnie pomogła się otworzyć.

Pokaż mimo to

avatar
194
113

Na półkach: ,

Wybitna. W pełni zasługuje na powodzenie jakim się cieszy. Autorzy zalgorytmizowali coś co wydawało mi się dotąd niealgorytmizowalne. Innowacja o której piszą po trosze pozostaje czarnym pudełkiem, ale to nieuniknione przy tak szerokim spektrum, które teoria obejmuje. Olbrzymi motywacyjny kopniak do główkowania i do działania.

Wybitna. W pełni zasługuje na powodzenie jakim się cieszy. Autorzy zalgorytmizowali coś co wydawało mi się dotąd niealgorytmizowalne. Innowacja o której piszą po trosze pozostaje czarnym pudełkiem, ale to nieuniknione przy tak szerokim spektrum, które teoria obejmuje. Olbrzymi motywacyjny kopniak do główkowania i do działania.

Pokaż mimo to

avatar
65
55

Na półkach:

Na początku czytania książki porównanie błękitnego i czerwonego oceanu wydawało mi się głupie i bez sensu, ponieważ granica między jednym a drugim stylem biznesu wydawała mi się płynna i nie czułem tej różnicy. Z czasem kiedy zagłębiałem się w lekturę książki przestałem myśleć o granicach obu oceanów, skupiłem się na tym co autor chce nam przekazać o błękitnym oceanie. Autor pokazuje nam chociażby na przykładach z życia wziętych jak stosować strategie błękitnego oceanu. Na przykładzie szefa Policji Nowojorskiej autor przedstawia nam skuteczne zastosowanie strategii błękitnego oceanu. Bratton szef policji w NYC wprowadza przełom w jej szeregach, jest kreatywny i przekonuje swoich przełożonych do swoich racji.
Książka inspiruje do działania, ja myślę, że warto ją przeczytać i zacząć stosować błękitne strategie w swoim biznesie.

Na początku czytania książki porównanie błękitnego i czerwonego oceanu wydawało mi się głupie i bez sensu, ponieważ granica między jednym a drugim stylem biznesu wydawała mi się płynna i nie czułem tej różnicy. Z czasem kiedy zagłębiałem się w lekturę książki przestałem myśleć o granicach obu oceanów, skupiłem się na tym co autor chce nam przekazać o błękitnym oceanie....

więcej Pokaż mimo to

avatar
143
54

Na półkach: ,

Totalnie nie z mojej branży więc czytało mi się niełatwo, choć napisana jest chyba dość lekko jak na ekonomię. Nie wiem jak się ma do całości wiedzy w tym zakresie, ale jeśli ktoś sie w ogóle nie interesuje, a chciałby podnieść konkurencyjność własnych działań (firmy, organizacji pozarządowej, pozycji na rynku pracy) to lektura obowiązkowa (+ własna wyobraźnia, wiadomka).

Totalnie nie z mojej branży więc czytało mi się niełatwo, choć napisana jest chyba dość lekko jak na ekonomię. Nie wiem jak się ma do całości wiedzy w tym zakresie, ale jeśli ktoś sie w ogóle nie interesuje, a chciałby podnieść konkurencyjność własnych działań (firmy, organizacji pozarządowej, pozycji na rynku pracy) to lektura obowiązkowa (+ własna wyobraźnia, wiadomka).

Pokaż mimo to

avatar
203
161

Na półkach: , ,

Bardzo fajna książka. Szybko się czyta i jest łatwa w przyswojeniu.
Polecam każdemu, kto ma firmę lub chce założyć.
Również coś dla siebie znajdą osoby odpowiedzialne za rozwój w firmie.
Typowa książka biznesowa.

Bardzo fajna książka. Szybko się czyta i jest łatwa w przyswojeniu.
Polecam każdemu, kto ma firmę lub chce założyć.
Również coś dla siebie znajdą osoby odpowiedzialne za rozwój w firmie.
Typowa książka biznesowa.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    716
  • Przeczytane
    181
  • Posiadam
    63
  • Teraz czytam
    23
  • Biznes
    21
  • Business
    4
  • Ekonomia
    3
  • Biznesowe
    3
  • Ulubione
    3
  • Chcę w prezencie
    3

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Strategia Błękitnego Oceanu


Podobne książki

Przeczytaj także