Opinie użytkownika
Inspirujące historie, konkretne doświadczenia biznesowe i praktyczne lekcje - to esencja tej książki.
Zarówno dla aspirujących przedsiębiorców, jak i tych, którzy już prowadzą firmę i chcą skalować ją, wchodzić na rynki zagraniczne i pozyskiwać inwestorów.
To jedna z najnowszych książek na rynku dotycząca działania w mediach społecznościowych pod kątem biznesowych.
Wydana w tym roku, zawiera aktualne informacje dotyczące promocji i sprzedaży w social mediach, jak również wskazuje trendy i możliwości, jakie w najbliższym czasie mogą stać się dla przedsiębiorców trampoliną dla ich firm.
To już piąta książka Gary’ego...
Ta książka pokazała mi jak być kreatywnym kiedy ja chcę, a nie tylko wtedy kiedy przychodzi wena. Są też ciekawe wskazówki, jak zorganizować swoje otoczenie, zadania i pracę, aby sprzyjały byciu kreatywnym.
Pokaż mimo toBardzo ciekawe ujęcie tematu śmierci. Książka ma formę bardziej powieści opartej na faktach, wk ó†rej zawarte są treści merytoryczne.
Pokaż mimo to