Opinie użytkownika
Czas pogardy przez pierwszą połowę nie zaangażował mnie. Ostatnie 150 stron było jednak niezwykle dobre. Polecam nie zniechęcać się brakiem akcji na początku.
Końcówka absolutnie nie pozwala się od siebie oderwać.
Czwarty tom przygód Chyłki uratował moje uczucia, po nieudanym moim zdaniem trzecim tomie.
Seria wraca na bardzo dobre tory. Zagadka była ciekawa, bohaterowie ponownie odzyskali wyrazistość, a książkę pochłaniało się ekspresowo.
Druga część cyklu inkwizytorskiego podobała mi się podobnie jak pierwsza. Wiele opowiadań bardzo mnie ciekawiły, ale głównie przyciąga mnie do tych historii nieszablonowe podejście autora do kreacji świata.
Niestety po czasie opowiadania zlewają mi się w jedno ze względu na duże podobieństwa między nimi.
W formie audiobooka jest to jednak bardzo przyjemna książka, która...
Krew elfów jako pierwsza z książek o wiedźminie jest ciągłą historią. Podobnie jak zbiory opowiadań , ciągła historia również przypadła mi do gustu.
Szczególnie ujęła mnie w niej duża ilość moich dwóch ulubionych postaci, a zatem Yen i Ciri.
Pozycja obowiązkowa dla każdego fana dobrej fantastyki.
Kolejny cykl opowiadań w Wiedźmińskim uniwersum , a także kolejny, który bardzo mi się podobał.
Opowiadania były różnorodne, wprowadzające wiele interesujących postaci. Ponownie jak pierwszy tom, napisany jest magicznie, pochłania czytelnika w całości.
Cieszę się ,że sięgnęłam po tę książkę w formie audiobooka.
Była to naprawdę ciekawa historia, od której nie można za wiele wymagać.
Idealna do przerywnika między ciężkimi książkami.
Mimo,że nie przepadam za formą opowiadań, to nie przeszkadzało mi ,że jest to właśnie taka forma.
Interesujący motyw religii alternatywnej , a wręcz odwrócenie Chrześcijaństwa.
Mimo ,że nie jestem wielką fanką opowiadań to ,,Ostatnie życzenie " podobało mi się ogromnie.
Opowiadania łączyły się w spójną całość , co sprawiało ,że nie mogłam się oderwać.
Jako wielka fanka gier bawiłam się świetnie, poszerzając moją wiedzę o postaciach i świecie wykreowanym przez Sapkowskiego.
Świetna fantastyka z polskiego podwórka, a do tego bogata w przemyślenia, z...
Niestety ,,Rewizja" była dla mnie ogromnym rozczarowaniem . Nie da się ukryć widocznego spadku poziomu , w porównaniu do dwóch poprzednich i moim zdaniem świetnych tomach.
Sama sprawa prowadzona przez bohaterów jest całkiem ciekawa , lecz przeszkadzał mi aspekt rasizmu , który moim zdaniem był potraktowany ze zbytnim pobłażaniem.
Był wręcz wybielony , ukazany jako zabawny...
,,Diuna " jest pierwsza książką , z jaką rozpoczynam rok 2022. Cieszę się ,że padło właśnie na nią.
,,Diuna" oczarowała mnie wieloma aspektami . Głównie była to kwestia niesamowitej kreacji świata , który Frank Herbert zbudował od podstaw. Świat ,który nie pozostawia niejasności , czy niedopowiedzeń.
Bohaterowie w powieści są wykreowani absolutnie idealnie. Każda z...
,,Cress" ponownie trafiło w mój gust.
Historia była pochłaniająca , nowa bohaterka ponownie dobrze wykreowana. Podobały mi się szczególnie wątki pustynne , które w tej serii były nowością.
Fabuła rozwija się w naprawdę intrygującym kierunku i myślę , że Winter mnie nie zawiedzie.
Mimo wszystki nie przebiła ,, Scarlet" , które jest moim ulubionym tomem, jak na razie.
Ten zbiór poezji byłam zmuszona opracować na zajęcia z historii literatury.
Niestety wiersze i pieśni średniowieczne nie są współcześnie proste do odbioru dla czytelnika.
Przypisy okazały się jednak pomocne , a samo opracowanie zrobione jest moim zdaniem świetnie. Pozyskałam wszystkie potrzebne mi informacje.
,,Portret Doriana Graya " już od pierwszych stron stał się moim ulubieńcem.
Książka jest absolutnie przepięknie napisana . Mam zaznaczone bardzo dużo pięknych i niezwykle trafnych cytatów.
Sama historia również szokuje . Jest to opowieść o upadku moralnym bohatera, który z każdą stroną dokonuje swojej przemiany.
Powieść Oskara Wilde'a otwiera oczy i zmusza nas do...
,,Powrót z gwiazd " jest jedną z książek , która po skończeniu wywołuje więcej emocji i refleksji niż podczas czytania. Po jej przeczytaniu musiałam się z nią oswoić.
Science fiction to tak naprawdę tylko świetne tło do ukazania czym stają się ludzie , gdy odbierzemy im emocje i uczucia. Jest to historia o samotności , inności ,a także o psychice każdego człowieka.
Nie...
Ku mojemu zaskoczeniu ta książka mi się niesamowicie podobała. Mimo ,że Cinder mnie nie porwała , to do Scarlet podeszłam po przerwie z otwartym umysłem i niesamowicie mi się podobało .
Scarlet moim zdaniem odchodzi od wszelkich schematów , czego niestety nie mogłam powiedzieć o przewidywalnym I tomie. Drugi tom sagi księżycowej był dla mnie pochłaniający , wyjątkowy i...
Niestety jest to jedna z niewielu książek Christie , która do mnie nie trafiła . Nie mogłam zaangażować się w historię , ani w nią uwierzyć .
Czegoś definitywnie mi w niej zabrakło . Mimo wszystko była to szybka lektura na jeden raz .
Drugi tom podobnie jak pierwszy niesamowicie mi się podobał. Była to niezwykle wciągająca książka , od której nie mogłam się oderwać.
Nie tylko ciekawa sprawa , którą zajmują się nasi prawnicy . Przede wszystkim świetne tło w postaci życia prywatnego bohaterów , ich uczuć i psychologii .
Ta książka nie zapadła mi w pamięć .
Od razu po przeczytaniu treść mi uciekła . Niestety to nie świadczy dobrze.
Niestety Kronika polska Galla nie będzie jedną z lubianych przeze mnie lektur szkolnych.
Przeszkadzała mi w niej niezwykle widoczna stronniczość autora ,a także przemilczanie przez niego wiele faktów historycznych.
Była to zdecydowanie bardzo ciekawa książka.
Wiele ciekawostek , idealne dla osób ciekawych skąd wzięły się rozmaity legendy i baśnie o mitycznych stworach ,ale nie tylko . Również o opętaniach , nawiedzonych domach i innych ,, dziwnościach".
,,Kasacja" trafia zdecydowanie do ulubieńców tego roku . Dawno nie czytałam czegoś tak wciągającego jak ona.
Nie mogłam się od niej oderwać i zdecydowanie nie mogę się doczekać kolejnych tomów w serii.