Filtry
Książki na półce Przekartkowane... [11]
Sortuj:
Okładka książki Rachunkowość. Podręcznik Część 2 Anna Kuczyńska-Cesarz
Średnia ocen:
9,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 2 Opinie: 1
Okładka książki Marketing międzynarodowy. zarys problematyki Renata Oczkowska, Jan W. Wiktor, Agnieszka Żbikowska
Średnia ocen:
8,8 / 10
4 ocen
Czytelnicy: 21 Opinie: 1
Okładka książki Rachunkowość finansowa i podatkowa Teresa Cebrowska
Średnia ocen:
7,6 / 10
7 ocen
Czytelnicy: 23 Opinie: 2
Okładka książki Rachunkowość część 1 Anna Kuczyńska-Cesarz
Średnia ocen:
7,5 / 10
2 ocen
Czytelnicy: 8 Opinie: 2
Okładka książki Analiza strategiczna przedsiębiorstwa Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska
Średnia ocen:
6,9 / 10
18 ocen
Czytelnicy: 64 Opinie: 2
Okładka książki Makroekonomia David Begg, Rudiger Dornbusch, Stanley Fischer, Gianluigi Vernasca
Średnia ocen:
6,3 / 10
104 ocen
Czytelnicy: 309 Opinie: 7
Okładka książki Wszystko o koniu Peter Roberts
Średnia ocen:
6,2 / 10
5 ocen
Czytelnicy: 10 Opinie: 1
Okładka książki Zachowania organizacyjne Wybrane zagadnienia Arkadiusz Potocki
Średnia ocen:
6,0 / 10
2 ocen
Czytelnicy: 6 Opinie: 1
Okładka książki Marketing międzynarodowy 2007 Elżbieta Duliniec
Średnia ocen:
5,6 / 10
5 ocen
Czytelnicy: 7 Opinie: 2
Okładka książki zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy Adam Stabryła
Średnia ocen:
5,0 / 10
2 ocen
Czytelnicy: 11 Opinie: 1
Okładka książki Podstawy organizacji i zarządzania Maria Romanowska
Średnia ocen:
3,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 6 Opinie: 1