Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing międzynarodowy 2007

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
5,6 (5 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
2
6
1
5
1
4
0
3
1
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
8320816793
liczba stron
299
kategoria
biznes, finanse
język
polski

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (5)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 211

Obowiązkowa pozycja dla studentów, którzy przygotowują się do egzaminu z przedmiotu o tej samej nazwie, co książka lub przedmiotów pokrewnych.

Dobrze napisana, liczne tabelki systematyzujące tematykę, które pomagają w zrozumieniu i nauce materiału.

książek: 402
Damian | 2013-05-06
Przeczytana: 06 maja 2013

Książka dla ludzi zainteresowanych tematyką marketingu międzynarodowego. Jest to książka naukowa, a więc znajduje się w niej zdecydowanie więcej teorii niż praktyki.

książek: 161
Lech Motta | 2016-02-29
Przeczytana: 29 lutego 2016
książek: 597
Sylwia | 2014-07-11
Na półkach: Przeczytane, Studia
książek: 0
| 2011-02-10
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
Na półkach
pokaż wszystkie
zgłoś błąd zgłoś błąd