Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie

Wydawnictwo: C.H. Beck
7,5 (2 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
1
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
8373874429
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Książka zawiera modelowe ujęcie marketingu relacji, prezentujące nowe instrumnety pomiaru działań marketingowych. Przedstawia konkretne metody tworzenia długookresowych więzi z klientami, wykorzystywane przez przedsiębiorców.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (7)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 402
Damian | 2013-05-31
Przeczytana: 13 kwietnia 2012

Książka, która bardzo dobrze przygotowuje do egzaminu z marketingu relacji. Porusza ważne zagadnienia nie tylko od strony teoretycznej, ale także i praktycznej.

książek: 175
Paulus | 2015-06-24
książek: 8773
Chaoticreader | 2016-04-13
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1449
zuzka123456789 | 2016-03-13
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 97
pir-ania | 2015-11-25
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2
Basia | 2014-09-07
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 699
davinczi | 2011-05-30
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd